لزوم گسترش فرهنگ قرآنی میان بانوان

امینی بر لزوم گسترش فرهنگ قرآنی میان بانوان تاکید کرد و گقت: باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های هیئت‌های اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در شهرستان بتوانیم فرهنگ قرآنی را در میان بانوان گسترش دهیم.

لیلا امینی مدیر خانه قرآن حکمت سقز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار داشت: این مرکز قرآنی از سال 92  با کسب مجوز از سوی اداره تبلیغات اسلامی سقز، فعالیت قرآنی  ـ تبلیغی خود را آغاز کرد و تاکنون در برپایی دوره‌های مختلف قرآنی، برای همه گروه سنی موفق بوده است.

 

وی در خصوص تعداد قرآن‌آموزان تصریح کرد: تاکنون حداقل 200 نفر از دانش‌آموزان (دختر و پسر) و 10 نفر از والدین در کلاس‌های قرآن شرکت کرده و آموزش دیده‌اند.

 

امینی با اشاره به تشکیل هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی  در شهرستان گفت: امیدواریم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های هیئت های اندیشه ورز بانوان قرآنی در شهرستان بتوانیم فرهنگ قرآنی را در میان جامعه بانوان و دیگر آحاد ملت تعمیق و گسترش داده و در راستای اعتلای نظام جمهوری اسلامی و توسعه فرهنگ قرآنی گام‌های موثری برداریم.

 

مدیر خانه قرآن حکمت سقز با بیان اینکه قرآن کریم گنجینه ارزشمند و نجات‌بخشی است که از طرف خداوند برای بشر نازل شده است، تصریح کرد: فعالیت‌های قرآنی اقدامی اثرگذار در راستای ترغیب جوانان به‌ سمت و سوی پیروی از دستورات دین و ترویج باورهای ارزشمند الهی و انسانی در جامعه است.

 

وی با تاکید بر اینکه دین اسلام کامل‌‌ترین دین و قرآن سودمندترین کتاب برای بشر است، بیان داشت: حاکم بودن فضای معنوی و الهی در جامعه موجب پیشرفت و سلامت افراد و اجتماع می‌شود.

کد خبر 1188810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha