تاکید استاندار گلستان بر توانمندسازی خانواده‌های معتادان/ باید ظرفیت پذیرش اردوگاه معتادان متجاهر افزایش پیدا کند

زنگانه گفت: توانمندسازی خانواده معتادان و حمایت از معتادان بهبود یافته بعد از خروج از مهم ترین برنامه های مقابله با اعتیاد و پیشگیری از آسیب اعتیاد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان، «علی محمد زنگانه» امروز «پنجشنبه ٢ تیر» در یادواره ۸۳ شهید مبارزه با مواد مخدر استان گلستان اظهارکرد: استان گلستان دارای چند ورودی است و همین موضوع سبب شده تا مواد مخدر از مجاری گوناگون وارد استان شود.

 

استاندار گلستان بر تقویت ایست های بازرسی در استان تاکید کرد و گفت: نباید اجازه دهیم استان گلستان به محلی برای بارانداز مواد مخدر تبدیل شود.

 

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه اقدامات ما در حوزه مبارزه با مواد مخدر به سرانجام برسد نیازمند اجرای ماده 42 قانون در رابطه با ایجاد اردوگاه کار قاچاقچیان هستیم و در این زمینه پیگیری هایی هم‌ داشته ایم.

 

زنگانه با اشاره به محدود بودن ظرفیت اردوگاه ماده ۱۶ استان گلستان گفت: باید ظرفیت مراکز پذیرش معتادان متجاهر در استان را افزایش دهیم و این تعداد بسیار اندک بوده است.

 

وی با بیان اینکه گلستان جزو استان‌های فقیر کشور محسوب می شود، افرود: وضعیت شاخص های اجتماعی و رفاهی گلستانی ها مطلوب نیست و باید درآمد سرانه مردم استان  تا سال 1404 افزایش یابد.

 

استاندار گلستان عنوان کرد: توانمندسازی خانواده معتادان و حمایت از معتادان بهبود یافته بعد از خروج از مهم ترین برنامه های مقابله با اعتیاد و پیشگیری از آسیب اعتیاد است.

 

 

کد خبر 1188838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha