بسیاری از نانوایی‌های گیلان آرد ندارند

احمدی سنگری گفت: بسیاری از نانوایی‌های گیلان تعطیل‌اند و آرد ندارند و باید در این خصوص تمهیدات لازم در اسرع وقت انجام گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمدرضا احمدی سنگری» امروز (پنج شنبه، ۲ تیر) در جلسه شورای اداری که در استانداری گیلان برگزار شد اظهار داشت: بحث زباله سراوان معضلی ملی است و ظرفیت تصفیه خانه شیرابه سراوان باید به میزان تولید شیرابه تنظیم شود.

 

نماینده مردم رشت وخمام در مجلس رودخانه‌های آلوده شهر رشت و معضلات زیست محیطی ناشی از آن‌ها بر سلامت عمومی را هم مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: حدودا ۳۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی گیلان در معرض نابودی هستند و باید تمهیداتی در این مورد هرچه سریعتر اعمال شود. 

 

وی ادامه داد: بسیاری از نانوایی‌های گیلان تعطیل‌اند و آرد ندارند و باید در این خصوص تمهیدات لازم در اسرع وقت انجام گیرد همچنین در حوزه بهسازی راه‌های مواصلاتی استان گیلان هم مشکلات فراوانی داریم که باید در این مورد هم فکر اساسی اتخاذ شود.

 

* لزوم افزایش کابلهای خودنگهدار شبکه برق استان گیلان

«ابراهیم نجفی» هم در این جلسه وجود هفت پهنه پسماند در استان را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: انتظار داریم برای این پهنه‌ها یک برنامه مدونی اجرایی شود.

 

نماینده مردم شهرستان آستانه اشرفیه در مجلس افزایش کابلهای خودنگهدار شبکه برق استان گیلان را خواستار شد و با بیان اینکه گیلان در این حوزه شاخص خوبی در کشور ندارد خاطرنشان کرد: در حوزه ضمانت‌های زنجیره‌ای و قبول مدارک روستائیان برای دریافت تسهیلات هنوز اقدامات لازم انجام نشده که تقاضا داریم در این حوز هم ورود جدی شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 1188856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha