۱۹۲ نفر از زندانیان خراسان جنوبی آزاد شدند

حجت الاسلام موحدی راد از آزادی ۱۹۲ نفر از زندانیان خراسان جنوبی با استفاده از ارفاقات قانونی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، در دومین روز از هفته قوه قضاییه عصر امروز(۲ تیر) رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی به همراه معاونین و دادستان مرکزی استان، مدیرکل زندانهای استان و ۱۵۰ قاضی دادگاه تجدیدنظر، انقلاب و محاکم عمومی استان از زندان های خراسان جنوبی بازدید کردند و از نزدیک در جریان وضعیت زندان ها و زندانیان استان قرار گرفتند.

 

رئیس کل داد گستری خراسان جنوبی تبریک خراسان جنوبی در حاشیه این بازدید ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و همچنین گرامیداشت شهدای ۷ تیر گفت: همکاران قضایی با همراهی و همکاری سازمان زندان های استان در زندان های استان حضور یافتند و بی واسطه با زندانیان دیدار کرده و پیگیر رفع مشکلاتشان شدند.

 

حجت الاسلام «علی موحدی راد» در ادامه خاطر نشان کرد: با پیگیری های انجام شده ۱۹۲ نفر از زندانیان که ۲ نفر از آن ها خانم هستند از ارفاقات قانونی از قبیل آزادی مشروط و تعلیق در اجرای مجازات برخوردار شده و از زندان آزاد شدند.

 

وی افزود: تعداد هفت نفر از این زندانیان با استفاده از پابند الکترونیک ادامه محکومیت خود را در کنار خانواده هایشان خواهد گذراند.

 

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: هفت زندانی جرایم غیر عمد و جرایم مالی نیز با همکاری خیرین و ستاد دیه از زندان آزاد می‌شوند.

 

حجت الاسلام علی موحدی راد بیان کرد: به مناسبت هفته قوه قضاییه به تمامی زندانیانی که شرایط تامین وثیقه بر اساس آیین نامه شرایط را داشته باشند ۱۵ روز مرخصی اعطا خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز دستگاه قضا است، متذکر شد: به مجرمانی که جرایم خشن انجام دادند و تهدیدی برای امنیت مردم هستند مرخصی داده نخواهد شد.

 

 

کد خبر 1188973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha