آغاز کلاس‌های تابستانی کانون شهید آوینی اندیمشک

غلامی گفت: کانون فرهنگی هنری شهید آوینی حسینیه عاشورا اندیمشک امسال نیز همچون سال‌های گذشته، کلاس‌های آموزش قرآن و برنامه‌های ورزشی و سرگرمی لازم در مسیر جذب قشر نوجوان و جوان را آغاز کرده است.

«مسعود غلامی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک اظهار کرد: با شروع فصل تابستان، برنامه‌ریزی والدین برای اوقات فراغت فرزندان آغاز می‌شود و خانواده‌ها به دنبال این هستند که بتوانند بهترین گزینه را برای پر کردن زمان آزاد فرزندان خود انتخاب کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید آوینی حسینیه عاشورا اندیمشک افزود: آنچه که در این میان عامل تمایز برنامه‌های اوقات فراغت مساجد با سایر اماکن و نهادها می‌شود، جنبه دینی برخاسته از مسجد در سیر این فعالیت‌ها است و به همین دلیل بسیاری از والدین ترجیح می‌دهند که فرزندان آنها در طول فصل تابستان در کلاس‌های مساجد شرکت کنند.

 

وی فصل تابستان را بهترین زمان برای جذب و اثرگذاری بر روی نسل جوان از نظر مسائل فرهنگی و مذهبی دانست و اذعان کرد: لازمه این ارتباط، وجود امکانات و جذابیت‌های قوی متناسب با روحیه جوانان و نوجوانان در کنار ارائه مسائل دینی است‌.

 

غلامی تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری شهید آوینی حسینیه عاشورا اندیمشک امسال نیز همچون سال‌های گذشته، کلاس‌های آموزش قرآن و برنامه‌های ورزشی و سرگرمی لازم در مسیر جذب قشر نوجوان و جوان را آغاز کرده است.

 

کد خبر 1189090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha