مسئولین در ترویج فرهنگ دینی کوشا باشند

حجت الاسلام فاطمی با تاکید بر اینکه مسئولین باید در ترویج فرهنگ مسائل دینی کوشا باشند، گفت: رسانه ها و به ویژه صداوسیما در گسترش فرهنگ اسلام و قرآن تاثیر بسزایی دارند که باید در این راستا نقش خود را ایفا کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت‌الاسلام «سیدابوالحسن فاطمی» امروز جمعه(3 تیر) در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با بیان اینکه حجاب از واجبات دینی و شرعی است، گفت: متأسفانه برخی ها رعایت حجاب را از سفارشات دین اسلام نمی دانند در حالی که در قرآن کریم بارها بر رعایت حجاب تاکید شده است.

 

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به اینکه دستورات پیامبر و ائمه(علیهم السلام) به دلیل اینکه دستورات خداوند است باید مورد توجه باشد، افزود: خداوند خالق جهان هستی و بندگان است لذا دستورات او در راستای مصلحت بندگان است.

 

وی خانواده ها را مسئول بزرگ در رعایت حجاب فرزندان خواند و اظهار کرد: والدین باید با روش های زیبا حجاب را به فرزندان خود آموزش دهند.

 

حجت الاسلام فاطمی با تاکید بر اینکه مسئولین باید در ترویج فرهنگ مسائل دینی کوشا باشند، تصریح کرد: رسانه ها و به ویژه صداوسیما در گسترش فرهنگ اسلام و قرآن تاثیر بسزایی دارند که باید در این راستا نقش خود را ایفا کنند.

 

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه حجاب هم برای زنان و هم مردان مورد تأکید است، خاطرنشان کرد: نباید با بی توجهی به این فریضه بزرگ الهی موجب شرمندگی ائمه اطهار و امام زمان شویم.

 

کد خبر 1189094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha