کرسی آسیب شناسی رقابت‌پذیری مقاصد گردشگری مرنجاب برگزار شد

چهارمین کرسی علمی ترویجی آسیب‌شناسی رقابت‌پذیری مقصد گردشگری منطقه کاشان با مطالعه موردی منطقه مرنجاب آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، چهارمین کرسی علمی ترویجی با عنوان  آسیب شناسی رقابت پذیری مقصد گردشگری منطقه کاشان با مطالعه موردی منطقه گردشگری توریستی مرنجاب آران و بیدگل در کاشان برگزار شد.

 

این نشست علمی با دبیری دکتر احمد دانایی نیا رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان و ارائه دکتر سید عبدالجابر قدرتیان مدیر گروه بازرگانی دانشگاه کاشان و باهمکاری عباس مسلمی نژاد فعال گردشگری و کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان به صورت حضوری و برخط در سالن سردار شهید سلیمانی دانشگاه کاشان برگزار شد.

 

در این نشست دکتر محسن شاطریان عضو هیات علمی گروه جغرافیا و گردشگری دانشگاه کاشان و محقق اکوتوریسم و دکتر رضا نوری شادمهانی نیز مدیر گروه باستان شناسی و مؤلف حوزه گردشگری به عنوان ناقد مطالب خود را بیان کردند.

سخنرانی دکتر احمد دانایی نیا رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان و عضو هیات علمی دانشگاه کاشان و دکتر عباس کتابی رئیس دانشگاه کاشان از دیگر برنامه های این نشست علمی بود.

 

در این نشست معاون فرماندار آران و بیدگل و رئیس شورای اسلامی شهرستان آران و بیدگل، رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی آران و بیدگل و جمعی از دانشجویان و فعالان حوزه گردشگری شهرستان های کاشان و آران و بیدگل حضور داشتند.

کد خبر 1189125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha