آغاز طرح اوقات فراغت «بچه های مسجد» در روستای کاغذی

مدیرکانون فرهنگی هنری قمربنی هاشم(ع) از آغاز طرح اوقات فراغت بچه های مسجد از سوی این کانون فرهنگی در روستای کاغذی از توابع بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

اسلام کریمیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: پس دو سال وقفه در برگزاری کلاس های تابستانه کانون قمر بنی هاشم(ع) روستای کاغذی به دلیل شرایط کرونایی، طرح اوقات فراغت بچه های مسجد در این روستا آغاز شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری قمربنی هاشم(ع) روستای کاغذی افزود: برنامه های اوقات فراغت بچه های مسجد در قالب برگزاری کلاس های آموزشی اعم از قرآن و احکام ، هنری، نقاشی، قلاب بافی، نمد دوزی است.

 

کریمیان افزود: همچنین کارگاه های امداد و کمک های اولیه با همکاری هلال احمر شهرستان آران وبیدگل و کارگاه های آموزشی مادرانه در  مناسبت مذهبی دهه ولایت با حضور پرشور اعضای کانون فرهنگی هنری قمربنی هاشم (ع) برگزار خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری قمربنی هاشم(ع) روستای کاغذی ادامه داد: این کلاس ها بعد از دو سال وقفه برای بیماری کرونا، امسال به صورت کاملا حضوری برای کودکان و نوجوانان و بانوان اجرا خواهد شد.

 

کریمیان افزود: کلاس های اوقات فراغت کانون از ابتدای تیرماه آغاز و به مدت دوماه تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت و در کنار کلاس های آموزشی سعی خواهیم کرد برنامه های جنبی متنوع تفریحی و اردویی هم برای شرکت کنندگان داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: کانون فرهنگی هنری قمربنی هاشم(ع) یکی از کانون های فعال روستای کاغذی در سطح بخش کویرات شهر ابوزیدآباد است  و در طول سال با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی مذهبی ملی، مخاطبان زیادی را جذب کرده است و در مناسبت های مختلف برای مخاطبان برنامه های متنوعی را دارد که با استقبال خوب جوانان و نوجوانان همراه است.


مدیر کانون فرهنگی هنری قمربنی هاشم(ع) روستای کاغذی تصریح کرد: از مسئولان ذیربط و نهادهای فرهنگی انتظار داریم با حمایت های مالی و معنوی در اجرای برنامه های فرهنگی که با هدف جذب جوانان به مراکز دینی بویژه مسجد اجرا می شود، ما را همراهی کنند تا بتوانیم در راستای فرامین مقام معظم رهبری حضور جوانان و جوانان را در سطح مساجد همچون گذشته پررنگ‌تر ببینیم.

کد خبر 1189132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha