احتمال مسافرگیری آزمایشی متروی کرج در نیمه سال جاری/ رفع گرفتاری مردم هدف جهادی دولت است

صفحه نخست روزنامه های شنبه ۴ تیر به هفته قوه قضائیه و اهمیت توجه این قوه به مشکلات مسئله محور و احتمال مسافرگیری آزمایشی متروی کرج کرج در نیمه سال جاری اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، صفحه نخست روزنامه های شنبه ۴ تیر به هفته قوه قضائیه و اهمیت توجه این قوه به مشکلات مسئله محور و احتمال مسافرگیری آزمایشی متروی کرج کرج در نیمه سال جاری اختصاص یافت. 

 

روزنامه پیام آشنا نیز در تیتر نخست خود از قول وزیر اطلاعات در آئین تکریم و معارفه مدیرکل اطلاعات استان البرز آورده است: « هدف جهادی دولت رفع گرفتاری مردم است» همچنین اجرای طرح مدرسه تابستانه در مدارس ابتدایی از قول مدیرکل آموزش و پرورش البرز مورد توجه قرار گرفت. 

 

 

روزنامه پیام سپیدار نیز به تشکیل دبیرخانه ثبت جهانی تپه ازبکی و استقبال از تابستان با سدهای کم آب پرداخته است، همچنین آغاز به فعالیت پرونده توسعه خوشه صنعتی شوینده و بهداشتی مورد توجه قرار گرفته است.  

روزنامه دنیای هوادار نیز با توجه به هفته قوه قضایی از قول معاون اجتماعی و پیشگیری دادگستری استان البرز آورده است: « نگاه اجمالی بر اهم اقدامات معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز». 

 

 

 

کد خبر 1189194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha