تقویت و توسعه تعاونی های روستایی با هدف تقویت مشاغل خانگی روستاییان در دستور کار است

دارایی گفت: تقویت و توسعه تعاونی های روستایی و حل و رفع مشکلات مرتبط با مشاغل خانگی روستاییان از جمله مسائلی است که توجه به آن می تواند در تحقق شعار سال و رونق تولید موثر تلقی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عبدالله دارایی» طی بازدید از روستاهای آسارا که با هدف پیگیری تعاونی های روستایی روز جمعه سوم تیرماه برپا شد گفت: بررسی مشکلات و دغدغه های روستاهای آسارا در زمینه تعاونی های روستایی از جمله اهداف این بازدید چند ساعته بود. 

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز افزود: تقویت و توسعه تعاونی های روستایی و حل و رفع مشکلات مرتبط با مشاغل خانگی روستاییان از جمله مسائلی است که توجه به آن می تواند در تحقق شعار سال و رونق تولید موثر تلقی شود. 

 

 

وی اظهار کرد: فرهنگ سازی حمایت معکوس مهاجرت از شهر به روستا با هدف تقویت روستاها یکی از مسائل قابل توجهی است که حمایت حاکمیتی را به همراه دارد. 

 

وی با اشاره به اهمیت فعالیت تعاونی های روستایی بیان کرد: شگل گیری تعاونی های روستایی می تواند به عنوان بستری از ایجاد امکانات و رفاه اجتماعی مطلوب تلقی شود و حجم قابل توجهی از جمعیت شهری را به سمت روستا سوق دهد. 

 

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز خاطرنشان کرد: حمایت از بخش کشاورزی و ارائه تسهیلات حمایتی با هدف بازسازی منازل و مساکن یکی از ظرفیت های قابل توجه در زمینه فرهنگ سازی حمایت معکوس مهاجرت از شهر به روستا است. 

 

کد خبر 1189206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha