تداوم همکاری های ۲ جانبه علوم پزشکی های جهرم و لار در راستای توسعه فعالیت های دانش بنیان

سلمان پور گفت: علوم پزشکی های جهرم و لار در زمینه پژوهش و دانش بنیان همکاری و فعالیت های خوبی داشته اند که با ادامه همکاری ها می توانیم دستاورد های خوبی در آینده داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محسن سلمان پور»، امروز (شنبه ۴ تیر) در جلسه مشترک هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جهرم و دانشکده علوم پزشکی لارستان، گفت: دانشگاه علوم پزشکی جهرم دارای ظرفیت های خوب در حوزه بهداشت و درمان است و می توان گفت که بعد از شیراز دومین جایگاه را در استان فارس به خود اختصاص می دهد.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی لار بیان کرد: قطعا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی جهرم و دانشکده علوم پزشکی لار می توان پیشرفت های خوبی در بهداشت و درمان و همین طور حوزه آموزش و پژوهش در منطقه بدست آورد.

 

به گفته وی شهرستان لار دارای ظرفیت های بزرگ و بکر است که می توان در سطح منطقه ای و حتی بین المللی از آن استفاده شود.

 

سلمان پور با اشاره به اینکه دانشکده علوم پزشکی لار تعداد ۶۶۰ تخت بیمارستانی تحت پوشش دارد، عنوان کرد: ظرفیت های خوب این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان و همین طور وجود فرودگاه بین المللی از دیرباز موجب شده که بحث توریسم درمانی مطرح شود و فعالیت ها به این سمت رود.

 

وی افزود: پیش تر هر ۲ دانشکده و دانشگاه در زمینه پژوهش و دانش بنیان همکاری و فعالیت های خوبی داشته اند که با ادامه همکاری ها می توانیم دستاورد های خوبی در آینده داشته باشیم.

 

کد خبر 1189445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha