مساعدت درمانی به بیش از ۶۰۰ نفر از محل موقوفات درمانی شیراز

شریف گفت: طی سه ماه نخست امسال به ۶۰۰ نفر از محل موقوفات «نمازی» و «پوستچی» شیراز، مساعدت درمانی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدحسن شریف»، امروز (شنبه 4 تیر) با اشاره به ارائه خدمات درمانی رایگان در شیراز از محل موقوفات در جمع خبرنگاران گفت: طی سه ماه نخست امسال به ۶۰۰ نفر از  از محل موقوفات درمانی شهر شیراز مساعدت شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه پنج شیراز افزود: این کمک ها شامل مساعدت دارو و درمان و پرداخت هزینه های عینک طبی از سوی موقوفات «نمازی» و «پوستچی» شیراز به انجام رسیده است.

وی اضافه کرد: تجهیزات تخصصی بیمارستانی و اتاق عمل ویژه مرکز آموزش درمانی موقوفه «نمازی» و درمانگاه موقوفه «پوستچی» شیراز با هزینه ای بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال در سه ماه گذشته تهیه شده و در اختیار این مجموعه های درمانی قرار گرفته است.

شریف تاکید کرد: اجرای نیت موقوفات ارتباط مستقیمی با رعایت حق و حقوق موقوفات دارد و از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۴۱ سند اجاره در موقوفات «نمازی» و «پوستچی» تنظیم و یا تجدید شده و درآمد حاصل از آنها مطابق وقف نامه صرف اجرای نیت واقفین خیراندیش، مرحوم حاج «محمد نمازی» و «میرزا عنایت الله پوستچی» شده است.

وی گفت: از مستاجران رقبات موقوفه «نمازی» واقع در منطقه چوگیا، ابیوردی، کوی دانشگاه و همچنین رقبات موقوفه «پوستچی» واقع در رکن آباد و زیبا شهر شیراز خواستار تنظیم و تجدید اسناد اجاره هستیم و مستاجرین موقوفات با پرداخت به موقع حقوق موقوفه ضمن کمک به ادارات اوقاف در اجرای نیات واقفین خیراندیش و در ثواب سنت نیکوی واقف نیز سهیم می شوند.

کد خبر 1189455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha