۱۱ میلیارد کمک خیرین به زندانیان خراسان جنوبی

حجت الاسلام نسایی زهان گفت: خیرین در سال گذشته ۱۱میلیارد و۷۰۰ میلیون تومان به انجمن کمک کردند و این رقم در سال ۹۹ بیش از ۲میلیارد تومان بوده که رشد قابل توجهی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، حجت الاسلام «علی نسایی زهان» امروز (4 تیر) در جشن نسیم مهر و مجمع عمومی سالیانه انجمن حمایت از زندانیان خراسان جنوبی اظهار داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری مردم در جامعه باید احساس آرامش کنند و قوه قضائیه هم در همین راستا گام بر می دارد.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان جنوبی با بیان اینکه دستگاه قضا به مجرمان خطرناک که امنیت جامعه را به خطر می اندازند، اجازه عرض اندام نمی دهد، ادامه داد: دستگاه قضا ریشه مجرمان خشن را که تصمیم دارندامنیت جامعه را خدشه دار کنند، می سوزاند.

 

وی با اشاره به گوشه ای از عملکرد انجمن حمایت از زندانیان مرکز استان گفت: در سال گذشته سه هزار و یکصد سبد غذایی بین خانواده های زندانیان به ارزش  سه میلیارد و 150میلیون تومان توزیع شده است. 

 

حجت الاسلام نسایی زهان در ادامه بیان کرد: در مجموع کمک های  نقدی و  غیرنقدی انجمن بین سه هزار و 720 نفر به ارزش سه میلیارد و 300میلون تومان در سال گذشته توزیع شده است.

 

وی با اشاره به ارائه یک هزار و 381 خدمت در حوزه بهداشت و درمان به خانواده زندانیان در سال گذشته گفت: همچنین در سال گذشته زمینه اشتغال 225نفر از  خانواده زندانیان به ارزش یک میلیارد و 140میلیون تومان فراهم شده است.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان جنوبی با بیان اینکه سال گذشته 140نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان آزاد شدند، افزود: در این جهت رقم ریالی پرداخت شده به شاکیان سه میلیارد و 570 میلیون تومان بوده است.

 

حجت الاسلام نسایی زهان با بیان اینکه در مجموع خیرین در سال گذشته 11میلیارد و700 میلیون تومان به انجمن کمک کردند، ادامه داد: این رقم در سال 99 بیش از 2 میلیارد تومان بوده که رشد قابل توجهی داشته است.

 

وی با بیان اینکه ما وکیل شما خیرین هستیم و در  چارچوب قانون به خانواده های زندانیان کمک می کنیم، گفت: طرح «نذر هشتم» از جمله طرح هایی است که هشتم هر ماه در راستای سرکشی از خانواده زندانیان و رصد مشکلات آن ها اجرایی می شود.

 

 

کد خبر 1189517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha