افزایش قیمت دارو باید متوقف شود/ دولت برای کاهش قیمت دارو از تولیدکنندگان حمایت کند

نوروزی گفت: قیمت دارو بین ۶۰ تا ۷۰ درصد بیشتر شده است و دولت باید با حپایت از تولیدکنندگان جلوی این افزایش قیمت ها را بگیرد.

«رحمت الله نوروزی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان با بیان اینکه دولت و مجلس برای کاهش مشکلات معیشتی مردم، در کنار هم قرار دارند، اظهارکرد: در ماه‌های اخیر شاهد افزایش قیمت بسیاری از اقلام و کالاها هستیم که فشار را بر اقشار مردم بیشتر کرده است.

 

عضو مجمع نمایندگان گلستان و نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از نگرانی ها و دغدغه های جدی مشکلاتی است که در تامین دارو برای مردم به وجود آمده است و باید این شرایط را مدیریت کرد تا فشار کمتری به مردم وارد شود.

 

وی افزود: قیمت برخی داروها بین ۶۰ تا ۷۰ درصد بیشتر شده این در حالی است که در کمیسیون تلفیق بودجه بارها بر عدم فشار بر مردم تاکید شده است. در چنین شرایطی افزایش هزینه های دارو و درمان رنج بیماران و خانواده های آنان را بیشتر می کند.

 

نوروزی بیان کرد: دولت برای اینکه روند افزایشی قیمت دارو متوقف شود باید جدی تر وارد میدان شود و از تولیدکنندگان دارو حمایت کند تا فشار کمتری به مردم وارد شود.

 

وی ادامه داد: آثار حذف ارز ترجیحی را باید به حداقل برسانیم تا مشکلات معیشتی مردم بیش از پیش افزایش نیابد و در این مسیر مجلس در کنار دولت قرار دارد و از هر طرحی که در جهت بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم باشد حمایت خواهد کرد.

 

کد خبر 1189594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha