اجرای طرح تابستانی« ترنم جوانه ها» در مسجد امام خمینی تبریز

اسماعیلی گفت: طرح تابستانی «ترنم جوانه ها» با همت و مشارکت کانون فرهنگی و هنری شمیم ولایت و پایگاه مقاومت شهید یاغچیان در مسجد امام خمینی (ره) با برنامه های متنوع آموزشی و فرهنگی برگزار می شود.

«نادر اسماعیلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با تاکید بر لزوم غنی سازی ایام فراغت دانش آموزان،از برگزاری کلاس‌های تابستانی با عنوان «ترنم جوانه ها» با برنامه های متنوع آموزشی و فرهنگی در مسجد امام خمینی (ره) شهرک یاغچیان خبرداد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شمیم ولایت مسجد امام خمینی (ره) شهرک یاغچیان تبریز گفت:در هجمه فرهنگی امروز که دشمنان کودکان و نوجوانان را در تیررس حملات خود قرار داده‌اند بر اهمیت برگزاری کلاس‌های آموزشی و تربیتی به ‌ویژه در تابستان افزوده شده است.

اسماعیلی با اشاره به تدوین ویژه برنامه‌های تابستانی در مسجد امام خمینی (ره) تحت عنوان «ترنم جوانه ها» افزود: این برنامه‌ها در قالب‌ کلاس‌های فرهنگی، آموزشی، قرآنی و ورزشی اجرا خواهد شد.

وی از برگزاری طرح تابستانی در بیش از ۱۰ رشته خبرداد و تصریح کرد: قرآن، حلقه های تربیتی و معرفتی، سرود و تواشیح، جنگ شادی، کلاس های علمی و کمک آموزشی، آموزش مهارت های فنی و حرفه ای، آموزش کار با رایانه، آموزش کار با نرم افزارهای گرافیکی،تدوین، برنامه های ورزشی متنوع، اردوهای علمی و تفریحی، آموزش عکاسی عنوان های کلاس‌های آموزشی ویژه اوقات فراغت ۱۴۰۱ است.

مدیر کانون فرهنگی هنری آخرین مهلت ثبت نام در این کلاس‌ها را تا ۱۰ تیرماه اعلام کرد و گفت:علاقه ‌مندان می توانند جهت ثبت‌نام همه روزه از ساعت ۱۹ الی نماز مغرب و عشاء با مراجعه حضوری به محل مسجد امام خمینی (ره) در شهرک شهید یاغچیان ثبت نام خود را قطعی نمایند و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره  ۰۹۰۲۵۱۴۳۱۱۲ تماس حاصل کنند.

 

 

 

 

کد خبر 1189682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha