۷۱۱ ایده در مرحله استانی در همایش ایده های تحول آفرین ثبتی

حمداللهی با اشاره به انتخاب ۲۶ ایده برتر در همایش ایده های تحول آفرین ثبتی از راه یابی ۷۱۱ ایده به مرحله استانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، حمداللهی، دبیر همایش ملی ایده های تحول آفرین ثبتی با بیان اینکه صاحب ایده یعنی کسی که مسئولانه و آتش به اختیار متعهد یک فرآیند وارسی و آسیب شناسی است، گفت: این ایده ها باید بتواند راهکاری برای بهبود عملکرد فرآیندها را انجام دهد و در نهایت اجرای ایده باید فرآیند ساماندهی و سازماندهی را رقم بزند. مسئولان و مدیران ارشد سازمان باید در جهت تقویت انگیزه صاحبان ایده گام بردارند و این موضوع فقط در سیاستگزاری مد نظر نباشد بلکه ایده ها باید به هنگام، کارشناسی و در نتیجه تصمیمات لازم اتخاذ شود.

 

دبیر این همایش با بیان اینکه 711 ایده به مرحله داوری استانی رسیده است، گفت: 1290 ایده با ادیت ابتدایی و ویرایش سردبیری به دبیرخانه ارسال شده است و 178 نفر ساعت داوری با حضور 49 داور متخصص تمامی ایده ها را بررسی کرده اند و در نهایت سه ایده موفق به کسب رتبه ممتاز شده است.

 

وی با بیان اینکه فناوری اطلاعات، املاک و حد نگاری اسناد از جمله محورهای این همایش است، گفت: سه ایده ممتاز در این دو هدف معرفی شده اند و 26 ایده رتبه برتر را از آن خود کردند. در مجموع در این همایش 553 و 153 زن ایده پرداز شرکت کردند که 78 درصد از ایده پردازان از جمعیت مردان محسوب می شوند.

 

 

کد خبر 1189686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha