کلاس‌های تابستانی دارالقرآن مسجد جامع نارمک برگزار می‌شود

دارالقرآن مسجد جامع نارمک‌های دوره‌های متنوع قرآنی و علمی ویژه پسران و دختران برگزار می‌کند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، همزمان با ایام اوقات فراغت دانش‌آموزان، دارالقرآن مسجد جامع نارمک دوره‌های قرآنی، فرهنگی و علمی را ویژه دختران و پسران خردسال و نوجوان برگزار می‌کند.

 

این کلاس‌ها در روزهای شنبه در زمینه فصیح‌خوانی قرآن ویژه خردسالان با تدریس خانم خطیر از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰، دوره حفظ موضوعی و ترتیبی با تدریس ناجی‌ محله از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۷:۳۰، طراحی وب با تدریس طلاکوب، ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹ و تجوید از ساعت ۱۹ تا ۲۰ برگزار می‌شود.

 

همچنین در روزهای یکشنبه دوره رباتیک با تدریس تهرانی از ساعت ۱۵ تا ۱۷، روخوانی و فصیح ‌خوانی از ساعت ۱۷ تا ۱۸، آموزش معرق با تدریس ملک‌آبادی از ساعت ۱۸ تا ۱۹، عکاسی حرفه‌ای با موبایل از ساعت ۱۹ تا۲۰ و جلسه عمومی قرآنی با تدریس شهاد زمانی از ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ تشکیل می‌شود.

 

کارگاه خلاقیت روزهای دوشنبه، آموزش خوشنویسی با تدریس شاهوسند از ساعت ۱۹ تا ۲۰ و گلستان خوانی با تدریس کازرانی از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۱۹ در روزهای سه‌شنبه و آموزش فتوشاپ با تدریس زیوری از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ و کارگاه مهارت‌افزایی با تدریس آقای اعلا از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در روزهای چهارشنبه برگزار می‌شود.

 

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۹۰۹۰۵۰۴۱۲ تماس بگیرند.

کد خبر 1189830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha