باید پایه بودجه دستگاه قضایی اصلاح شود

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات مالی و اعتباری قوه قضاییه گفت: باید پایه بودجه دستگاه قضایی اصلاح شود و حتما در برنامه هفتم توسعه به این موضوع اهتمام خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمدباقر قالیباف روز یکشنبه در دومین نشست مشترک قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی در پنجمین روز از هفته قوه قضاییه به میزبانی دستگاه قضایی با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضاییه اظهار داشت: آغاز تحول در قوه قضاییه انتخاب روسایی از درون دستگاه قضایی است.

وی خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای عمر خود را در قوه قضاییه گذاشته و یک قاضی برجسته، ممتاز است که پرونده‌های مهمی را در دستگاه قضایی مدیریت کرده است؛ همچنین روحیه حریت، آزادگی و حق‌مداری ایشان، یک ویژگی خاص را به قوه قضاییه بخشیده است و ما امیدواریم بتوانیم در مجلس شورای اسلامی کمک‌کار دستگاه قضایی باشیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: هر اندازه قوه قضاییه به عدالت نزدیک‌تر باشد و مستحکم‌تر و به‌روزتر کارهای خود را انجام دهد، پیشبرد امور در سایر قوا راحت‌تر خواهد بود و مردم نیز در آسایش و آرامش بیشتری زندگی خواهند کرد.

در این نشست علاوه بر روسای قوای قضاییه و مقننه، اعضای شورای عالی قوه قضائیه و نمایندگان مجلس حضور داشتند.

در جریان دومین نشست مشترک قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی، تعدادی از نمایندگان مجلس به بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود در راستای تعامل بیشتر دو قوه مقننه و قضاییه پرداختند.

کد خبر 1189929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha