ممیزی املاک به درآمد پایدار شهری کمک می کند

نوبانی گفت: ممیزی املاک سطح شهر در راستای کسب درآمد پایدار شهری و برنامه ریزی برای آینده شهر انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « مهدی نوبانی » در مراسم اجرای طرح ممیزی املاک و اراضی شهر بندرعباس با بیان اینکه ممیزی املاک و اراضی از دغدغه های مجموعه شهرداری است، اظهار کرد: طبق ماده ۹ قانون نوسازی تمام مستحدثات، املاک و عرصه کل شهر با همکاری مجموعه شهرداری حدود ۸۰ نفر(۴۰ نفر ستادی و ۴۰ نفر میدانی) ممیزی می شوند که برای مدیریت شهری یک مسئله مهمی است و این آمار مبنای تمامی برنامه ریزی ها محسوب می شود.

 

وی افزود: با اجرایی شدن پروژه ممیزی املاک و اراضی شهر بندرعباس شناسنامه ای برای کل املاک شهر صادر می شود که به بحث درآمد پایدار و مدیریت شهری کمک می کند و باعث جلوگیری از تصرفات در شهر می شود.

 

شهردار بندرعباس گفت: ارتقای کیفیت و بهبود خدمات به شهروندان از چشم اندازهای مهم مدیریت شهری می باشد که با اجرای این طرح می توان گامهای موثری در تحقق اهداف توسعه ای برداریم.


وی اضافه کرد: در این طرح که ۶ الی ۸ ماه پیش بینی می شود قریب به ۳۰۰ هزار ملک در شهر بندرعباس ممیزی و اطلاعات آن بررسی می شود.


نوبانی عنوان کرد : به منظور بررسی دقیقتر و همچنین توسعه شهری از کلیه شهروندان، مالکین و صاحبان مشاغل خواهشمندیم در اجرای این طرح با ممیزین شهرداری، همکاری لازم داشته باشند تا بتوانیم با اطلاعات جامع و کامل تصمیم گیری های بهتری برای اجرای امور داشته باشیم.


« فاطمه جراره »، رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در این جلسه با تقدیر و تشکر از مجموعه شهرداری برای انجام این طرح گفت: برای اینکه یکسری از موضوعات و کارها پیگیری شوند نیاز به اطلاعاتی دقیق و کامل داریم و این طرح کمک بزرگی برای برنامه ریزی های متعدد در زمینه های مختلف در شهر است.


وی افزود: برنامه ریزی در جهت توسعه شهری و ارائه بودجه دقیق برای محلات از مزایای این طرح است.
 

جراره عنوان کرد: اجرای طرح ممیزی املاک و اراضی در شهر بندرعباس و اطلاعات دقیق این طرح باعث ایجاد درآمد پایدار در شهرداری می شود.

 

 

 

کد خبر 1190057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha