اعلام آماده باش نیروهای امدادگران هلال احمر در قالب ۲ تیم امدادی در راه های استان البرز

خلفی با اعلام پیش بینی افزایش دما در استان البرز گفت: امدادگران هلال احمر در قالب ۲ تیم امدادی در راه های استان البرز با هدف امدادرسانی به هموطنان به صورت آماده باش درآمدند.

« محمد خلفی» در جریان اعلام خبر آماده باش نیروهای هلال احمر به دلیل شدت افزایش دما در سطح استان البرز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: امدادگران هلال احمر در قالب ۲ تیم امدادی در راه های استان البرز با هدف امدادرسانی به هموطنان به صورت آماده باش درآمدند. 

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز افزود: خطرات ناشی از آلودگی هوا با توجه به تجلیل های آخرین الگوهای پیش یابی نشان می دهد که استقرار الگوی تابستانه در منطقه البرز مرکزی وجود دارد. 

 

وی با اشاره به اهمیت حضور امدادگران هلال احمر به منظور امدادرسانی احتمالی با توجه به وضعیت پیش بینی هوا بیان کرد: افزایش دمای هوا تا چهار درجه در اواسط هفته پیش بینی می شود.

 

به گفته وی، ایستگاه های سیار هلال احمر، همچنین هشت پایگاه امداد جاده ای و ۶ شعبه هلال احمر به مسافران خدمت رسانی می کنند. 

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز خاطرنشان کرد: دمای هوای استان البرز در اواسط روزهای هفته جاری به ۴۳ درجه بالای صفر می رسد که این درجه افزایش ضرورت آمادگی نیروهای امدادی هلال احمر را ایجاد می کند. 

 

 

کد خبر 1190065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha