کردستان نماد تقریب مذاهب است

کریمی گفت: کردستان نماد تقریب مذاهب و سنندج نیز پایتخت تقریب مذاهب است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، عبدالسلام کریمی مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های مذهبی صبح دوشنبه ششم تیرماه در جریان سفر به استان کردستان در فرودگاه سنندج و در مصاحبه با خبرنگاران رسانه‌ها اظهار کرد: سفر بنده به کردستان به منظور دیدار با مسئولان استان، دیدار با خانواده شهدا، نخبگان و معتمدان استان است.

 

وی با بیان اینکه هدف نظام این است اقوام و مذاهب در جای خود دیده شوند به حاشیه نیفتند و تفاوتی بین مذاهب و عقاید نباشد، افزود: در این سفر نگاه دولت و نظام نسبت به اقوام و مذاهب تبیین خواهد شد.

 

مشاور رییس‌ جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی، از کردستان و سنندج به عنوان نماد و پایتخت تقریب مذاهب یاد کرد و گفت: در چند روز آینده رییس جمهور به استان سفر خواهند کرد و بنده در سفر خود به استان، با استاندار و نماینده ولی فقیه در استان، نظراتمان را درباره سفر رییس جمهور نهایی خواهیم کرد و نتایج را به آیت الله رییسی اعلام می‌کنیم.

 

کریمی تاکید کرد: حضور در کردستان، مقدمه‌ای برای پیش سفر رییس جمهور خواهد بود تا آیت‌الله رییسی با وسعت دید بالاتری به استان سفر کند و قطعا این سفر پر خیر و برکت است.

 

مشاور رییس‌ جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی پس از فرودگاه، با حضور در مزار بهشت محمدی سنندج و با اهدای گل و قرائت فاتحه، به شهیدان ادای احترام کرد.

کد خبر 1190141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha