قطعه بی کلام" نیل" منتشر شد

محمدرضا اژدری آهنگساز، پیانیست و رهبر ارکستر قطعه بی کلام خود به نام "نیل" را روانه بازار موسیقی کرد.


به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از  روابط عمومی ارکستر پادراماد این آهنگساز و موسیقیدان جوان کشور که  به عنوان رهبر ارکستر پادراماد شناخته می‌شود تاکنون آهنگ های متنوع ایرانی و جهانی را به روی صحنه برده  است.


محمدرضا اژدری دانش‌آموخته دانشگاه هنر تهران در رشته موسیقی- نوازندگی جهانی و مدیر و موسس آموزشگاه موسیقی طنین هنر است.


 این آهنگساز و فعال عرصه موسیقی سال گذشته آلبوم "معجزه عشق" را که برگرفته از ۸ قطعه آهنگ بی کلام در ژانر "Newage" بود منتشر کرد.


 بنابراین گزارش قطعه بی کلام "نیل" آخرین ساخته این هنرمند جوان کشور در ژانر " Newage" و در گام"Bbm" ساخته شده است که در تنظیم آن از سازهای پیانو، ویولن، فلوت و ساکسیفون به عنوان سازهای اصلی استفاده شده است.


 محمدرضا اژدری را به عنوان آهنگساز و پیانیست این اثر، هادی جداری برای فلوت و ساکسیفون، امیرحسین محمودی نوازنده ویولن و فرجاد تقوی برای میکس و مسترینگ همراهی نموده اند.


به گفته محمد رضا اژدری  فضای آهنگ بر مبنای القاء حس آرامش به مخاطب تنظیم ساخته شده است و مخاطب خیلی خوب می‌تواند با آن ارتباط برقرار کرده و تصویر ذهنی خودش را در حین گوش دادن خلق کند.


 علاقمندان به موسیقی می توانند برای دانلود و دیدن و شنیدن این اثر به وبسایت این آهنگساز به آدرس "mrajdari.com" و دیگر سایت های معتبر مراجعه کنند.
 

کد خبر 1190180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha