هدف گذاری تحصیل ۲۵ هزار دانش آموز کمیته امداد در مدارس همدل

حجت الاسلام جعفری گفت: در حال حاضر ۱۷ هزار مددجوی کمیته امداد در این مدارس تحصیل می‌کنند که بر اساس رایزنی و هدف گذاری انجام شده، امسال به ۲۵ هزار نفر افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام «علی جعفری» امروز دوشنبه (۶ تیر) در مراسم تجلیل از مدیران برتر مدارس همدل در اردوگاه ثامن الائمه مشهد با بیان اینکه تحصیل ۲۵ هزار دانش‌آموز این نهاد در مدارس همدل طی سال تحصیلی پیش رو هدف‌گذاری شده است؛ گفت: اگرچه دوران شیوع ویروس کرونا دوره سختی بود اما ارمغان این دوران برای این نهاد اجرای طرح همدل و مدارسی تحت این عنوان است.

 

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: طرح مدارس همدل با هدف گسترش و تامین همه‌جانبه عدالت آموزشی و تربیتی و با همکاری کمیته امداد و وزارت آموزش‌ و پرورش طراحی و اجرا شده است که به ‌واسطه آن دانش‌آموزان مستعد مورد حمایت این نهاد از خدمات آموزشی در مدارس هیات امنایی و غیردولتی بهره‌مند می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۷ هزار مددجوی کمیته امداد در این مدارس تحصیل می‌کنند که بر اساس رایزنی و هدف گذاری انجام شده، امسال به ۲۵ هزار نفر افزایش می‌یابد؛ تصریح کرد: طرح ملی مدارس همدل در حقیقت راهبرد کمیته امداد در راستای توسعه تعاملات انسان‌ دوستانه و خیرخواهانه با همکاری کمیته امداد و وزارت آموزش و پرورش اجرا شده است.

 

کد خبر 1190228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha