۹۰ هزار واحد مسکونی در گیلان احداث می‌شود

دائمی گفت: در قالب طرح ملی مسکن، ۹۰ هزار واحد مسکونی در گیلان احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«حامد دائمی» امروز(دوشنبه، ۶ تیر) در جلسه شورای مسکن این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهارکرد: در قالب طرح نهضت ملی مسکن، ۹۰ هزار واحد مسکونی در گیلان احداث می‌شود.

 

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در طرح نهضت ملی مسکن، سالانه ۲۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن احداث می‌کند.

 

وی با بیان‌اینکه تاکنون در ۱۲ شهر گیلان تامین زمین برای ساخت ۳ هزار و ۵۵ واحد مسکن انجام شده است، تصریح‌کرد: در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر تا امروز ۴۱ هزار و ۵۵ نفر ثبت نام کرده‌اند.

 

دائمی با اشاره به اینکه پس از بررسی ۱۰ هزار و ۴۸۸ نفر حائز شرایط شناخته شدند، ادامه داد: پرونده بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ نفر تا امروز تکمیل شده است.

 

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب گیلان توسط بنیاد مسکن ۲۸۷۹ نفر متقاضی ثبت نام مسکن بودند که ۷۴۶ نفر حائز شرایط شناخته شدند، گفت: پرونده ۵۹۷ نفر نهایی شده است.

 

 هکتار زمین برای اجرای طرح مسکن ملی در نظر گرفته شده است

«عنایت رضایی‌پور» نیز در این جلسه افزود: ۵ هکتار زمین برای احداث ۶۱۲ واحد مسکونی در فاز نخست طرح ملی مسکن در نظر گرفته شده است.

 

فرماندار بندر آستارا از نام‌نویسی سه هزار و ۱۰۰ نفر در ان شهرستان توسط راه و شهرسازی خبر داد و افزود: تاکنون بیش از ۵۵۰ نفر به تشکیل پرونده اقدام کرده‌اند و پس از بررسی شرایط و تایید آنها، پیامک واریز قسط اول به مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال برای متقاضیان ارسال شده است.

 

وی خاطرنشان‌کرد: در فاز اول نهضت ملی مسکن، ۱۸ بلوک ۳۴ واحدی ساخته می‌شود.

 

رضایی‌پور از شهرداری و دستگاه‌های متولی خواست در خصوص صدور پروانه ساختمان و اعطای امتیاز آب، برق و گاز اقدامات لازم برای تسهیل امور را انجام دهند.

کد خبر 1190278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha