تعامل دستگاه قضا با نیروی انتظامی در پیشگیری از وقوع جرم موثر است

رزمجویی گفت: تعامل دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در جهت پیشبرد اهداف امنیتی و پیشگیری از وقوع جرم موثر بوده و این ارتباط می بایست دوسویه و به صورت مستمر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «خسرو رزمجویی»، امروز (دوشنبه ۶ تیر) در دیدار با رئیس دادگستری شهرستان جهرم ضمن تبریک هفته قوه قضاییه به داوران محکمه عدل و داد، بر نقش مهم و موثر مراجع قضایی در پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی تاکید و از زحمات و تعامل شبانه‌روزی قضات با مجموعه انتظامی شهرستان قدردانی کرد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم افزود: تعامل دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در جهت پیشبرد اهداف امنیتی و پیشگیری از وقوع جرم موثر بوده و این ارتباط می بایست دوسویه و به صورت مستمر باشد.

 

رئیس پلیس شهرستان جهرم با بیان اینکه پلیس در برقراری نظم و امنیت و همچنین جلوگیری از جرایم در کنار دستگاه قضا است، گفت: دستگاه قضا و نیروی انتظامی لازم و ملزوم یکدیگر بوده و خوشبختانه ارتباط و همدلی خوبی بین مجموعه قضایی و  انتظامی وجود دارد که امید است استمرار هماهنگی های موجود موجب ثبات امنیت پایدار در شهرستان شود.

 

«محسن رستگار» نیز در این نشست با تقدیر از رویکرد تعاملی و جامعه محور پلیس شهرستان در ارائه خدمات شایسته به شهروندان،از تلاش ها و مجاهدت‌های شبانه روزی فرمانده و مجموعه انتظامی در راستای حفظ و ارتقاء امنیت و آسایش مردم تشکر کرد.

 

 رئیس دادگستری شهرستان جهرم گفت: کارکنان انتظامی شهرستان جهرم بیشترین همکاری را با قوه قضاییه داشته و تعامل میان دستگاه قضا و پلیس می تواند از بروز معضلات و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند.

 

کد خبر 1190280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha