قوه قضاییه مقتدر، زمینه ساز نیروی انتظامی امنیت ساز در کشور است

دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد، گفت:‌ قوه قضاییه و نیروی انتظامی مکمل یکدیگرند و این اقتدار دستگاه قضایی است که زمینه ساز نیروی انتظامی امنیت ساز در کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد،‌ غلامعلی دهشیری در دیدار با فرمانده انتظامی استان یزد و جمعی از پلیس های تخصصی، به مناسبت هفته قوه قضاییه، اظهار داشت: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی بیشترین تعامل و ارتباط کاری را با هم دارند که هر چه تعامل و هم پوشانی این دو دستگاه بیشتر باشد، نعمت امنیت برای مردم پایدار تر است.

وی تصریح کرد:‌ پلیس متخصص، توانمند و جان برکف، در تک تک صحنه های زندگی آحاد جامعه نقش آفرین است و این اعتماد و اتکای مردم به نیروی انتظامی است که در هر مشکلی اولین نهادی را که به فریادرسی می طلبند، پلیس می باشد.

این مقام قضایی، حضور داوطلبانه و خودجوش مردم در مراسم تشیع جنازه و ختم سروان زارعی از شهدای اخیر مبارزه با سوداگران مرگ را نشان از قدرشناسی مردم از پلیس دانست و گفت: وقتی کاری بر اساس خلوص نیت و اخلاص عمل انجام گیرد، خداوند عزت خویش را با حضور مردم ارزانی می دارد.

وی دستگیری سریع سارقان صندوق امانات بانک ملی در کمترین زمان و عودت همه اموال سرقت شده را نشان از هوشمندی، ذکاوت و اقتدار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ذکر کرد و بیان داشت: در زمانی که دشمنان، معاندان و مزدوران رسانه ای تمام همت خود را برای ایجاد یأس و نا امیدی در مردم به کار گرفته اند، این کار بزرگ نیروی انتظامی، آب سردی بر پیکر همه بدخواهان نظام بود.

رئیس کل دادگستری استان یزد، ابراز داشت:‌ آحاد جامعه باید چهره رحمانی، دستگیر، حمایت کننده و مهربان پلیس را درک کنند تا همچون همیشه اولین مستمسک و پناهشان نیروی انتظامی باشد.

وی افزود: چهره مقتدر و سخت گیر پلیس تنها باید برای قانون شکنان، خلافکاران و افراد مجرم باشد که امنیت و آرامش مردم را تحت الشعاع قرار می دهند. 

شایان ذکر است در ابتدای این نشست فرمانده انتظامی ضمن تبریک هفته قوه قضاییه، گزارشی از عملکرد یک ساله نیروی انتظامی ارائه داد.

کد خبر 1190644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha