منافقین از رسانه های زرد برای ترور شخصیت ها استفاده می کنند

رفیعیان با اشاره به مشی منافقان برای ترورهای خود گفت: امروز منافقین از رسانه های زرد برای ترور شخصیت ها استفاده می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، رفیعیان معاون فرهنگی دانشگاه یزد در نشست پناهندگی و تروریسم در دانشگاه یزد گفت: موضوع های مرتبط با شهدا اهمیت ویژه ای دارد که این اقدام و شروع نشست در دانشگاه یزد می تواند نقطه عطفی در جامعه باشد.

 

وی افزود: از اوایل انقلاب با ترورها حضرت امام(ره)  این ترورها را نقطه تاییدی بر انقلاب دانستند و شهدا نقطه نورانی هستند که ظلمت را از بین می برند و راه را روشن می کنند.

 

معاون فرهنگی دانشگاه یزد ادامه داد: از صدر اسلام حضرت علی (ع) ریشه مباحث را بیان می کنند و در کنار ترور فیزیکی ترور شخصیتی نیز شاهد هستیم.

 

وی گفت: مشی منافقین در ابتدا، ترور شخصیت است و تا به امروز نیز ادامه دارد و در ادامه نیز ترور فیزیکی را دنبال می کنند.

 

رفیعیان بیان کرد: امروز مشی منافقین مشی مشخص است که به طور آشکار می توانیم از روش و منش  را شاهد باشیم ولی باید جامعه را نسبت به آنها تبیین کنیم.

 

وی افزود: الان منافقین از طریق رسانه های زرد سعی می کنند افراد مختلف را ترور کنند که در اینستاگرام به وضوح آن را شاهد هستیم زیرا حتی گذاشتن عکس حاج قاسم را بر نمی تابند.

 

معاون فرهنگی دانشگاه یزد بیان کرد: تروریسم ها الان به شبکه های مجازی پناهنده می شود و در کنار ما زندگی می کنند و افراد مختلف را ترور می کنند و ما بی تفاوت هستیم و امیدواریم این نشست ها آغازی باشد تا کنوانسیون ها آغازی بر بازنگری این قوانین باشند.

 

وی ادامه داد: امروز ترور به شکل مجازی در قالب رسانه های زرد یک بحث جدی است و فعالان فرهنگی و انقلابی خدوم را روزانه چندین بار ترور می کنند.

 

 

کد خبر 1190701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha