صدای خانواده شهدای ترور را به گوش جهانیان برسانیم

اشرف بروجردی با اشاره به مظلومیت خانواده شهدای ترور گفت: صدای خانواده شهدای ترور را به گوش جهانیان برسانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، اشرف بروجردی همسر شهید غلامعلی معتمدی در نشست تخصصی پناهندگی و تروریسم در دانشگاه یزد گفت: اگر امروز نسلمان برای ثبات در کشور از ما سوال کنند باید بیان کنیم

وی افزود: در باورهای ما این است که خداوند انسان را برای رسیدن به کمال آفریده که یکی از این راه های کمال رشد همراه با کشف اندیشه ها با وجود تضارب آرا و بدست آوردن ایده های خوب است.

بروجردی بیان کرد: اقتضای وظیفه شما این است که از همه تجارب گذشته در ایام را مورد بهره قرار دهید تا کشور رشد پیدا کند.

همسر شهید معتمدی گفت: نسل امروز که نگاه به بیرون دارد صرفا به این دلیل است که فکر می کند در این کشور دیده نمی شود و رسالت ما این است که این افراد را به اثبات برسانیم.

وی افزود: ما باید در عمل نشان دهیم که اوج اقتدار با انسجام درونی و با همفکری را در کشور داریم.

عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی بیان کرد: ما باید حواسمان باشد که افرادی امثال شهید بهشتی با هم هم آوا بودند تا کشور را نجات دهند.

وی افزود: حاکمیت دوره قبل از جمهوری اسلامی را به عنوان ظلم و استبداد می شناسیم ولی عده ای به دلیل عدم آگاهی و نشناختن غیر از آن بیان می کنند ولی وظیفه ما این است که برای آنها تبیین کنیم و با دیدگاه های آنها آشنا باشیم و مجموعه را پیش ببریم.

بروجردی گفت: ما باید الگوی صدای خانواده های شهدای ترور در جهان باشیم و باید قایق را که پنهان است را بشکافیم و همچون دانه ای از دل زمین بشکافیم.

وی افزود: نارضایتی یک اپیدمی شد هاست ولی امیدواریم نسل جوان کنکاش کند تا خود جهان را درست کند.

 

کد خبر 1190709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha