برنامه ریزی مناسب برای برگزاری کنکور سراسری در شادگان انجام شود

صالح زاده با اشاره به اهمیت برنامه ریزی مناسب در برگزاری کنکور سراسری گفت: از همه ظرفیت ها در برگزاری این رقابت آموزشی استفاده شود تا خانواده ها و دانش آموزان دغدغه نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شادگان، «جمال صالح زاده» ظهر امروز (دوشنبه ۶ تیر) در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری کنکور سراسری شهرستان شادگان اظهار کرد: هماهنگی و همکاری‌های لازم انجام گرفته شود تا آمادگی کامل جهت برگزاری آزمون در فضای آرام و مناسب صورت گیرد.

 

سرپرست فرمانداری شادگان با اشاره به اهمیت برنامه ریزی مناسب در برگزاری کنکور سراسری افزود: این رقابت آموزشی با استفاده از تمامی ظرفیت‌های ادارات باید به گونه‌ای برگزار شود که هم خانواده‌ها و هم دانش آموزان هیچ گونه دغدغه‌ای نداشته باشند.

 

وی از دستگاه‌های اجرایی از قبیل آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، ادارات خدمات رسان و ... خواست تا با برنامه ریزی دقیق و مؤثر زمینه برگزاری کنکور را فراهم‌کنند.

 

صالح زاده در پایان از تمام دستگاه های خدمات رسان در شهرستان شادگان اعم از برق، آب، اورژانس، نیروی انتظامی، مخابرات و شهرداری خواست در راستای رفع نواقص احتمالی تا پایان برگزاری آزمون آمادگی کامل داشته باشند.

 

کد خبر 1190294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha