پیش ثبت نام پیاده روی اربعین فقط در سامانه سماح انجام می شود

کریمی خو،گفت: سفر به عتبات عالیات تنها از طریق ثبت نام در کاروان‌های حج و زیارت ممکن است و پیش ثبت نام پیاده روی اربعین از تاریخ ۱۰ تیر ماه فقط در سامانه سماح انجام می‌شود.

سعید کریمی خو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به آغاز  پیش ثبت نام پیاده روی اربعین  ،گفت: در این مرحله صرفا پیش ثبت‌نام انجام می‌شود و به منزلۀ ثبت‌نام قطعی نیست و پیش ثبت‌نام از متقاضیان هیچ‌گونه تعهدی برای سازمان حج و زیارت مبنی بر اعزام نخواهد داشت و نحوه و زمان ثبت‌نام قطعی متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

 

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه ، افزود: طبق مصوبۀ ستاد مرکزی اربعین، تزریق حداقل ۲ دوز واکسن کرونا از شرایط تشرف است که در زمان ثبت‌نام قطعی از وزارت بهداشت استعلام صورت می‌پذیرد.

 

 

وی خاطر نشان کرد: با رایزنی‌های انجام گرفته با طرف عراقی بسته سفر به عتبات عالیات از طریق کاروان‌های حج زیارت استان کرمانشاه تهیه شده و سعی شده است که این کاروان‌ها ارزان قیمت و با کیفیت باشد .

 

 

 

کریمی خو با بیان اینکه با بیان اینکه  افراد نمی‌توانند به صورت انفرادی برای زیارت اقدام کنند، افزود: کاروان‌های حج و زیارت ۴۰ نفری است که ۳۸ نفر آن زائران و ۲ نفر مدیر کاروان هستند و از طریق مرز مهران اعزام خواهند شد اما همچنان منتظر تأیید سازمان حج و زیارت برای ثبت نام کاروان‌ها هستیم.

 

 

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه اظهار کرد:  مرز خسروی هم اکنون برای تردد زائران عتبات عالیات بسته بوده اما با تلاش‌های استاندار کرمانشاه انتظار می‌رود این مرز در ایام اربعین میزبان عاشقان امام حسین (ع) باشد.

 

 

کد خبر 1190656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha