ورود به عرصه های مختلف کتاب محور و دانا محور را دنبال می کنیم

حجت الاسلام سبزیان گفت: اداره کل کتابخانه های عمومی استان به دنبال ورود به عرصه های مختلف کتاب محور و دانا محور است و مصداق بارز آن استقرار کتابخانه های عمومی سیار در مناطق کم برخوردار استان به منظور ارائه خدمات کتابخانه ای و حرکت در مسیر دانایی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان ار مشهد، حجت الاسلام و المسلمین «علی اکبر سبزیان» امروز سه شنبه (۷ تیر) در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با موسسه فرهنگی هنری سفیر رشد خشت های مهربانی، با هدف افزایش تعاملات فرهنگی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با دستگاه های اجرایی مختلف گفت: انعقاد تفاهم نامه فی مابین موسسه مردم نهاد، دانش بنیان و به نوعی مرکز فناوری با اداره کل کتابخانه های عمومی را می توان یک اتفاق موثر و تأثیرگذار دانست.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی بابیان اینکه امروز جهان به سوی عملگرایی در حال حرکت است، افزود: امروزه همه به دنبال خروجی هستند و این خروجی شامل یک رویداد است. در واقع هر چه رویدادهای بیشتری در جامعه خلق شود، رضایت مردم نیز افزایش پیدا می کند و این رضایت باعث افزایش نشاط اجتماعی و فرهنگی جامعه می شود.


وی اظهار داشت: اداره کل کتابخانه های عمومی استان به دنبال ورود به عرصه های مختلف کتاب محور و دانا محور است و مصداق بارز این مسئله استقرار کتابخانه های عمومی سیار در مناطق کم برخوردار و حاشیه ای استان به منظور ارائه خدمات کتابخانه ای و حرکت در مسیر دانایی است.


حجت الاسلام سبزیان همچنین ابراز کرد: از فعالیتهای موثر در هر مقطع زمانی و مکانی برای حرکت پرشتاب تر در مسیر دانایی و آگاهی حمایت خواهیم کرد.

 

در ادامه محمد امین نادری، مدیرمسئول موسسه فرهنگی هنری سفیر رشد خشت های مهربانی ابراز امیدواری کرد انعقاد این تفاهم نامه و آغاز همکاری منشأ خیر برای انجام فعالیتهای موثر و مفید با محوریت کودکان در کنار مجموعه کتابخانه های عمومی استان باشد.

کد خبر 1190670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha