حکومت اسلامی تا ظهور امام زمان(عج) باقی خواهد ماند

آیت الله خاتمی، به توطئه های دشمن علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن بداند انقلاب هرگز به بن بست نمی رسد و این حکومت تا ظهور امام زمان(عج) باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، آیت الله «سید احمد خاتمی»، امروز(7تیر)، در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد، اظهارداشت: استان لرستان خانه تشیع است، مجموعه استان مجموعه‌ای هستند که همگی از پیروان اهل بیت عصمت و طهارت هستند.

 

امام جمعه موقت تهران با اشاره به نقش آفرینی مردم لرستان در در دو مرحله انقلاب، افزود: مردم لرستان در عرصه انقلاب مایه مباهات بوده و هستند.

 

وی عنوان کرد: امروز ایران اسلامی کشوری پر آوازه است و هر جای دنیا که پای می‌گذاری در آنجا نام تحرک ایران اسلامی است.

 

آیت الله خاتمی بیان کرد: افتخار ایران این است که امروز سربلند و با نشاط در عرصه‌های بین المللی حاضر است و دشمن از هر توطئه های علیه ایران اسلامی استفاده می کند.

 

وی با بیان اینکه سیاست خارجی آمریکا مقابله با ایران است، تصریح کرد: اگر ایران ضعیف بود این همه تلاش علیه آن وجود نداشت.

 

امام جمعه موقت تهران به توطئه های دشمن برای اینکه نشان دهند جمهوریت کمرنگ شده است، اشاه و عنوان کرد: به فضل الهی جمهوریت کمرنگ نشده است، منظور از جمهوریت رای مردم است و بیش از 40 بار مردم پای صندوق رأی آمده و اکثر آن در دوران رهبر معظم انقلاب بوده است.

 

وی با بیان اینکه دیگر توطئه دشمن این است که روحانیت را از چشم مردم بیندازند، گفت: عالمان دینی همچنان در قلب مردم هستند.

 

آیت الله خاتمی بیان کرد: روحانیت از چشم نیوفتاده است اما اگر یک روحانی به سمت اشرافی گری برود، از مسیر طلبگی خارج شود از چشم مردم می افتد که این نشان بصیرت مردم است.

 

وی در ادامه بیان کرد: مردم در سایه بصیرت روحانی واقعی، عالم واقعی و ساده زیستی روحانیت را می شناسند.

 

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب تذکر دادند نگذارید کسانی چنین وانمود کنند که انقلاب به بن بست رسیده است، بیان داشت: نظام اسلامی هرگز به بن بست نمی رسد، جنس این انقلاب از جنس انقلاب امام زمان(عج) و انقلاب امام حسین(ع) است.

 

آیت الله خاتمی عنوان کرد: این حکومت اسلامی تا ظهور امام زمان(عج) باقی خواهد ماند تا آخرین قطره خون پای انقلاب و نظام خواهیم ایستاد.

 

وی به وجود مشکلات اقتصادی در کشور اشاره کرد و اظهارداشت: به فضل الهی از این گردنه سخت نیز گذر خواهیم کرد.

کد خبر 1190677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha