استفاده صحیح از اوقات فراغت بر جامعه تأثیر مثبت خواهد داشت

مزتضوی،گفت: استفاده صحیح از اوقات فراغت هم بر زندگی فرد و جامعه تأثیر مثبت خواهد داشت و استفاده نادرست از آن باعث بروز مشکلات و خسارات جبران ناپذیری می شود.

لامرضا مرتضوی ،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به غنی سازی اوقات فراغت تابستان،گفت: اوقات فراغت، یكی از نیازهای اساسی و پایه‌ای انسان است و مانند هر نیازی، بسته به وضعیت فرد و محیط اجتماعی، متغیر بوده و میان جوانان و بزرگسالان تفاوت داشته و دائماً در حال تغییر است پرکردن بهینه اوقات فراغت بحثی فرابخشی تلقی می‌شود و تمام مجموعه‌های فرهنگی در این کار دخیل هستند.
 
 
 
فرماندار سنقر و کلیایی،با بیان اینکه  فعالیت پایگاه ها با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با رویکرد تربیتی و آموزشی برنامه ریزی شده استافزود: اوقات فراغت جوانان مسئله پر اهمیتی است که می توان آن را منشاء شناخت و به رسمیت شناخته شدن دوران جوانی و هویت دانست و در صورتی که نوجوانان بعد از تعطیلی کلاس های درسی و فارغ شدن از امتحانات اوقات فراغت بدون برنامه داشته باشند ، موقعیت آسیب زایی برای آنان فراهم می شود .
 
 

وی خاطر نشان کرد: امسال با تلاش مجموعه ستاد امور جوانان شهرستان و همچنین ادارات و مجموعه های شهرستان ١٣٠ پایگاه با ظرفیت آموزش بیش از ٧ هزار نفر فعالیت می‌کنند.

 

 
مرتضوی تصریح کرد: ١٣٠ پایگاه اوقات فراغت در شهرستان با حضور ٢٠٠ مربی در قالب ١٠٠ رشته فعالیت خواهند داشت.
 
 
 
فرماندار سنقروکلیایی اظهار کرد: اجرای  برنامه های جنگ شادی، مسابقات بومی و محلی در سطح روستاها، اجرای مسابقات ورزشی در سطح محلات، برگزاری دوره های آموزشی امداد و نجات، برگزاری کلاس های آموزشی ورزشی، علمی،قرآن، کلاس های مذهبی، صنایع دستی، موسیقی، داستان، عکاسی، نمایش، خوشنویسی، کلاس های مهارت آموزی فنی و حرفه ای از برنامه های اجرایی برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوان شهرستان است.
 
 
کد خبر 1190688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha