جمهوری اسلامی در اوج قدرت صنعت نظامی است

حجت الاسلام آقاجان پور استقلال و اوج قدرت در دستیابی به صنعت دفاعی و تسلیحات نظامی را مدیون انقلاب اسلامی دانست و گفت: کشور ما به برکت وجود جوانان نخبه در تولید هواپیماهای جنگنده و پهپادهای بدون سرنشین و سایر صنایع نظامی خودکفا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام«سید ضیاءالدین آقاجان‌پور» امروز(۷تیر) در مراسم بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد شهدای هفتم تیر که در مسجد علی‌ابن موسی الرضا (ع) بوستان ولایت برگزار شد، با بازخوانی افشای حقوق بشر آمریکایی و شناساندن جنایات این نظام سلطه اظهار کرد:  آمریکا دم از حقوق بشر می‌زند اما با 227  جنگ علیه ملت‌ها و کشورها به ویژه در ویتنام، هیروشیما و افغانستان دست به جنایات نظامی زده است که منجر به کشته شدن میلیون‌ها انسان شد.

 

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ماهیت آمریکا را سلطه‌گر، سلطه جو و زورگو به ملت‌ها دانست و افزود:  قدرت طلبی آمریکا از نوع قانون جنگل است چون خود را دارای سلاح هسته‌ای و نظامی می‌داند و معتقد است همه باید از او حرف شنوی داشته باشند.

 

وی به جنایات تروریستی آمریکا در سال 1360 که منجر به شهادت رسیدن تعدادی از مسئولان قوه قضائیه، وزرا و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دفتر حزب جمهوری اسلامی شد اشاره کرد و گفت: ترور آیت الله خامنه‌ای  در 6 تیرماه 1360 در مسجد ابوذر نافرجام ماند به لطف خداوند سلامت ماندند.

 

این مسئول با تاکید براینکه لازم است جوانان کشور نسبت به جنایات آمریکا آشنایی داشته باشند، تصریح کرد: دلیل دشمنی آمریکا با ایران وابسته بودن به نظام سلطه است این در حالی است که سالیان متمادی تمام تصمیمات سیاسی، نظامی، فرهنگی و اقتصادی کشورما برعهده امریکا بود.

 

حجت الاسلام آقاجان پور با اشاره به اینکه قبل از انقلاب آمریکا دخالت مستقیم در عزل و نصب‌های مسئولان کشور داشت، افزود: دوران طاغوت ایران وابستگی همه جانبه به نظام سلطه داشت حتی ارتش و نیروهای مسلح وابسته با تصمیمات آمریکا بود.

 

وی استقلال و اوج قدرت در دستیابی به صنعت دفاعی و تسلیحات نظامی را مدیون انقلاب اسلامی دانست و گفت: کشور ما به برکت وجود جوانان نخبه در تولید هواپیماهای جنگنده و پهپادهای بدون سرنشین و سایر صنایع نظامی خودکفا شده است.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه برخی نفوذی‌ها مانند بنی صدر قصد داشتند ایران با نظام سلطه سازش کند و آمریکا همچنان کدخدای دهکده جهانی باشد، اظهار کرد: همانگونه که سیدالشهدا(ع) سازش را نپذیرفتند و در مقابل زورگویی‌های یزید مقاومت کردند جمهوری اسلامی هم در میز مذاکره خلع سلاح نمی‌شود.

 

این مسئول افزود: آمریکا می‌خواهد در مذاکرات ما از او حرف شنوی داشته باشیم و از قدرت دفاعی خود دست بکشیم. ما به بهای خلع سلح شدن مذاکره نمی‌کنیم.

 

حجت الاسلام آقاجان‌پور با تاکید براینکه جمهوری اسلامی با اقتدار روی میز مذاکره قرار می‌گیرد و به دنبال ناکارآمد کردن نظام سلطه است، گفت: نیروی مسلح جمهوری اسلامی در اوج اقتدار است به تعبیر رهبری دوران بزن در رویی گذشته است.

 

وی با اشاره به اینکه جنگ دشمن با جمهوری اسلامی به روش تحریم‌های اقتصادی است، اظهار کرد: همانگونه که در صنعت دفاعی مستقل شده‌ایم امروزه مردم و مسئولان باید وارد میدان باشند و در مقابل تحریم‌های دشمن ایستادگی کنند.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه در دوران هشت ساله دفاع مقدس ایران در صنعت نظامی تحریم بود اما اجازه تجاوز به خاک کشور را نداد، افزود: امروزه با داشتن صنایع نظامی نه به خاک کشوری تجاوز می‌کنیم و نه اجازه تجاوز به خاک کشور می‌دهیم.

 

این مسئول بر اجرای عدالت و حفظ ارزش‌های اسلامی در کشور تاکید کرد و گفت: قوه قضائیه باید بتواند عدالت محوری را اجرا کند.

 

حجت الاسلام آقاجان پور افزود: در اجرای عدالت نباید بین افراد خاص که از رانت بهره می‌برند و قشر مستضعف جامعه فرقی باشد. آنانی که برای انقلاب اسلامی خون دادند باید طعم شیریت عدالت را بچشند.

کد خبر 1190722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha