آمادگی کامل پارک علم و فناوری برای حمایت از کتابخانه‌های مازندران/کتابخانه عمومی "برادران لر" نوشهر ماه ‌آینده افتتاح می‌شود

نعمت‌زاده با اشاره به اینکه کتابخانه به عنوان نهادی عمومی خدمات بسیار زیادی به مردم کتابخوان و فرهنگ دوست استان ارائه می کند، از آمادگی کامل پارک علم و فناوری برای حمایت از کتابخانه‌های مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، «قربانعلی نعمت‌زاده» امروز( ۷ تیرماه) در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران اظهار کرد: کتابخانه های عمومی علی رغم نقش فوق العاده در ترویج کتاب و کتابخوانی در سطح جامعه ، نیازمند عنایت ویژه دستگاه های متولی امر آموزش، علم، فرهنگ و هنر هستند تا با همدلی و همراهی بتوانند فضاهای مطالعاتی مطلوب جامعه را فراهم سازند از همین رو پارک علم و فناوری مازندران با تمام توان در کنار کتابخانه های عمومی می ایستد و از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

 

رئیس پارک علم و فناوری مازندران با اشاره به اینکه در آینده نزدیک شاهد افتتاح کتابخانه برادران لر نوشهر خواهیم بود وعده کرد تا در اسرع وقت اقدامات پایانی آماده سازی کتابخانه  صورت بگیرد و مجموعه در دست بهره برداری قرار گیرد.

 

نعمت زاده گفت: امیدواریم در کنار هم فصل جدیدی از همکاری های مشترک را آغاز کنیم و با اهداف فرهنگی مشترک با افزایش تعاملات اتفاقات خوبی رقم زده می شود.

 

رئیس پارک علم و فناوری مازندران با اشاره به اینکه کتابخانه به عنوان نهادی عمومی خدمات بسیار زیادی به مردم کتابخوان و فرهنگ دوست استان ارائه می کند، بر ضرورت همراهی و همکاری دوطرفه تاکید کرد.

 

وی بیان کرد: پروژه کتابخانه برادران لر نوشهر به همت یک خیر در نوشهر آغاز و با مشارکت معاونت فناوری ریاست جمهوری تا ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران نیز با تبریک انتصاب و آرزوی موفقیت برای رئیس پارک علم و فناوری مازندران، تصریح کرد: امروزه کتابخانه‌های عمومی با کمک و همراهی مجموعه هایی چون پارک علم و فناوری میتواند خدمات شایسته تری در شان و ارزش به کتابخوانان و مخاطبان خود در سطح استان ارائه کند.

 

 «آرزو ولیپور» ضمن تشکر از همکاری بسیار خوب بین دو دستگاه در خصوص احداث کتابخانه عمومی «برادران لر» در شهرستان نوشهر ، این اتفاق را نمونه موفقی برای همکاری های خوب بین دستگاهی در راستای اعتلای فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه دانست.

 

وی افزود: همه توان مرتبط برای تکمیل کتابخانه عمومی «برادران لر» نوشهر ، همراه و همدل شدند تا این پروژه فرهنگی در کمتر از یک ماه آینده با حضور معاون رئیس جمهور و مسئولان ملی و استانی افتتاح شود.

 

کد خبر 1190793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha