جلب مشارکت مردم در کاهش آسیب‌های اجتماعی ضروری است

زنگانه تاکید کرد: برای رفع و کاهش آسیب های اجتماعی باید مشارکت مردم جلب شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی محمد زنگانه» در کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور اظهار کرد: آسیب های اجتماعی نگرانی و دغدعه جدی برای مسئولان نظام و مردم ایجاد کرده و رهبر معظم انقلاب نیز بارها بر مقابله و کاهش این آسیب ها تاکید کرده اند.

 

استاندار گلستان گفت: توجه به آسیب های اجتماعی و کاهش آن موضوعی برجسته است و باید اولویت اول همه دستگاه های اجرایی، نهادهای انقلابی و تمامی مدیران همین موضوع باشد. 

 

وی با بیان اینکه مردم باید در امر کاهش آسیب های اجتماعی محور قرار بگیرند، گفت: مردم را باید خانواده خود بدانیم و در موضوع آسیب های اجتماعی به همان میزان حساسیت داشته باشیم و تنها به شکل انجام وظیفه اداری به کارها نگاه نکنیم.

 

زنگانه با بیان اینکه باید از انجام کارهای پراکنده که زمان، توان و منابع را به هدر می دهد خودداری کرد، افزود: در فعالیت های اجتماعی باید همه دستگاه ها هم افزایی داشته باشند و از اقدامات جزیره ای پرهیز کرد.

 

استاندار گلستان بیان کرد: باید برش استانی طرح کار ملی تهیه شود و البته توجه به اقدامات مردم محور باید در دستور کار باشد. ضمن اینکه نشاط اجتماعی، آسیب های اجتماعی را از کودکان، نوجوانان و جوانان دور می کند و همواره پیشگیری از درمان مهمتر است.

 

کد خبر 1190808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha