تقاضای استرداد لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری صنعتی سرخس دوغارون و مازندران مسکوت ماند

نمایندگان تقاضای استرداد لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری صنعتی سرخس دوغارون و مازندران را برای بررسی دقیق تر مسکوت گذاشتند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان،در ادامه جلسه علنی امروز  چهارشنبه (۸تیر) مجلس شورای اسلامی  تقاضای استرداد لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری صنعتی سرخس دوغارون و مازندران مطرح شد.

هادی قوامی‌ معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اقتصاد در توضیح این موضوع گفت: علت تقاضای دولت برای استرداد لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری صنعتی سرخس دوغارون و مازندران، ارائه لوایح جداگانه ای برای این سه منطقه است.

علیرضا سلیمی نماینده محلات،نماینده مردم محلات در مجلس  در اخطار قانون اساسی و  با استناد به اصل ۶۶ قانون اساسی و بند ۲ ماده ۱۳۴ آیین نامه داخلی گفت: برای بیان تقاضای استرداد باید یکی از معاونان رییس جمهور یا وزیر مربوطه در مجلس حضور پیدا کند که این اتفاق رخ نداده است لذا این موضوع تا زمان حضور وزیر یا یکی از معاونان رییس جمهور در مجلس مسکوت گذاشته شود.

علی نیکزاد نایب رییس مجلس  که ریاست جلسه علنی را به عهده داشت ،با وارد دانستن این تذکر گفت که این موضوع تا حضور وزیر و یکی از معاونان رییس‌جمهوری مسکوت گذاشته می شود که با حضور در مجلس دفاع کنند.

کد خبر 1190949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha