بیش از ۳۶ هزار متر از معابر شهر ورامین آسفالت شد

شهردار شهرستان ورامین گفت: در قالب خدمت رسانی به مردم دیار ۱۵خرداد و همشهریان عزیز بیش از ۳۶ هزار متر از معابر شهر ورامین آسفالت شد و این نهضت ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، علیرضا مومنی شهردار شهرستان ورامین صبح امروز در جمع خبرنگاران از اجرای عملیات بهسازی و آسفالت ریزی در نواحی چهار گانه خبر داد و گفت: در طول پنج ماه گذشته اکثر نقاط مختلف شهری از جمله نواحی چهار گانه عملیات بهسازی و آسفالت ریزی انجام شده است. در مناطقی مانند خیرآباد ، گل تپه ، میدان ولیعصر (عج) در ناحیه یک و همچنین محله هایی نظیر بلوار کاظم آباد ، چاله شنی ، شهرک هوانیروز ، شهرک فجر ، جاده حسین رضا در ناحیه دو عملیات بهسازی ، لکه گیری و آسفالت ریزی انجام شد.

 

وی در ادامه افزود: خیابان ها و کوچه های اصلی و فرعی محلاتی نظیر کهنه گل ، باغ صالح ، بلوار رسالت ، خیابان شهید زواره ، اسفند آباد ، مسجد جامع ، امر آباد ، خیابان های آزادگان ، صدرایی ، شهید منظمی و شهرک فرهنگیان و پشت مسجد ارشاد از محله هایی هستند که عملیات بهسازی ، لکه گیری و آسفالت ریزی در آن اجرا شده است.


شهردار ورامین تصریح کرد: خدمات رسانی به عموم همشهریان عزیز در تمام نواحی چهارگانه با جدیت تمام دنبال می شود . در همین راستا نهضت آسفالت ریزی شهرداری ورامین در طول پنج ماه گذشته با متراژی در حدود سی و شش هزار و پانصد متر مربع تا کنون خدمات انجام داده و خدمات رسانی به تمام نقاط شهر ورامین ادامه می یابد.

کد خبر 1191061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha