۶۰ کیلومتر راه روستایی خوسف نیازمند بهسازی است

ایمانی گفت: ۶۰ کیلومتر راه روستایی خوسف نیازمند بهسازی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «محمدعلی ایمانی» امروز (9 تیر) در جریان سفر استاندار خراسان جنوبی از راه های روستایی و شهر ماژان خوسف اظهار کرد: حدود 60 کیلومتر از محورهای روستایی سطح شهرستان نیاز به بهسازی دارند.

 

به گفته وی، اعتبار هزینه شده برای اجرای عملیات بهسازی و مرمت راه‌های روستایی شهرستان 70 میلیارد تومان بوده است.

 

استاندار خراسان جنوبی در ادامه سفر خود به شهرستان خوسف از دو راهی خوسف تا معدن قلعه زری و بصیران بازدید کرد، این مسیر 135 کیلومتر طول دارد و مسیر دسترسی 50 روستای شهرستان های نهبندان و خوسف است.

 

ترانزیت سنگ نهبندان به اصفهان و ماشین آلات سنگین ویژه معدن طلای خوسف از این مسیر برای تردد استفاده می کنند که با وجود اقدامات انجام شده، 30 کیلومتر از این محور نیاز به مرمت، بهسازی و روکش آسفالت دارد.

 

استاندار خراسان جنوبی همچنین از زیرساخت های زیرساخت های عمرانی شهر جدیدالتأسیس ماژان بازدید کرد. بلوار ورودی شهر، امکانات شهرک و نیازهای بافت جدید شهر از جمله موارد مطرح شده در این بازدید بود.

 

تأمین اینترنت 4G، آبرسانی به شهرک جدید و ... از جمله مطالبات مطرح شده در این بازدید بود.

 

گفتنی است، در این سفر نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران کل ستادی و استانی، ائمه جمعه، فرماندار و شماری از مسئولان شهرستان خوسف در این بازدید، دکتر قناعت را همراهی کردند.

 

 

کد خبر 1191331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha