اجرای بزرگترین پویش بنیاد احسان در سالگرد ازدواج امام علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها

توزیع جهیزیه، بسته های کمک معیشتی، پوشاک، آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و...بخشی از خدمات بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در سالگرد ازدواج حضرت زهرا و امام علی علیه السلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، بعد از ظهر پنجشنبه(۹ تیر) در رزمایش بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)کارنامه خوب این ستاد را در کمک رسانی به جامعه مورد تاکید قرار داد.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان اظهار کرد: این ستاد یاور مظلومان، پشتیبان نیازمندان و آسیب دیده ها و در خدمت نظام جمهوری اسلامی تحت زعامت رهبری، خدمات خالصانه خود را در کنار دیگر مجموعه ها توزیع می کند.

 

 

 

محمدعلی روح اللهی، رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان کرمان نیز با اشاره به اقدامات موثر بنیادهای برکت و احسان؛ اظهار کرد: سال گذشته ۵ هزار و ۲۰۰ طرح اشتغالزا در ۲۳ شهرستان استان اجرا و حدود ۲۰ هزار نفر از جمعیت بیکار استان کم شد.

 

 

 

وی ساخت ۸۷ مدرسه و مرکز آموزشی در استان را از دیگر اقدامات این بنیاد عنوان و بیان کرد: قطعاً اگر مطالبه گری بیشتری از مسئولین مربوطه داشتیم امروز عدد ۲۰۰؛ ۳۰۰ را باید اعلام می کردم.

 

 

 

روح اللهی مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در پروژه های آبرسانی نقاط مختلف استان را هم مورد اشاره قرار داد.

 

 

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اجرای یکی از بزرگترین پویش های بنیاد احسان به مناسبت سالگرد ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها بیان کرد: به میمنت این مناسبت ۸۶ سری جهیزیه در استان توزیع می شود.

 

 

 

این مسئول توزیع ۶ هزار و ۸۰۰ بسته کمک معیشتی، سه هزار و ۱۵۰ دست پوشاک، یک میلیارد ریال خدمات دندانپزشکی، ۷۵ میلیون تومان جهت آزادی پنج زندانی جرائم غیرعمد، یک هزار و ۱۶ بسته معیشتی به خانواده های زندانیان نیازمند را از دیگر برنامه های این پویش فهرست کرد.

کد خبر 1191393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha