از وعده کنسرت‌های ارزان تا برگزاری جشن موسیقی

معاون اجرایی خانه موسیقی در برنامه هفت اقلیم رادیو فرهنگ با وعده برگزاری کنسرت های ارزان و جشن موسیقی از توسعه برنامه های موسیقی در کشورخبر داد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، حمیدرضا عاطفی معاون اجرایی خانه موسیقی و روزنامه نگار،در برنامه هفت اقلیم رادیو فرهنگ که از گروه هنر و ادب با محوریت اطلاع رسانی و بررسی موضوعات موسیقی و ادبیات و هنرهای تجسمی و .... روی آنتن می رود گفت:بعد از دوران کرونا برای توسعه هنر موسیقی ، خانه موسیقی برنامه هایی را در نظر گرفته است و در ادامه  به تشریح آن ها پرداخت .

عاطفی از برگزاری جشن موسیقی در سال جاری خبر داد و تصریح کرد : در جشن موسیقی یکسال برگزیدگان آلبوم و سال دیگر برگزیدگان کتاب معرفی می شدند و این برنامه تحت عنوان دوسالانه های جشن از سوی خانه موسیقی برگزار میشد که به علت شیوع کرونا این جشن را نداشتیم و‌حتی یک دوره علی رغم  اینکه آلبوم ها برگزیده شد با لغو برگزاری جشن این آلبوم های موسیقی معرفی نشدند که با برگزاری جشن موسیقی امسال در این مراسم برگزیدگان یک‌ساله موسیقی ایران معرفی و تجلیل می‌شوند. 

معاون اجرایی خانه موسیقی همچنین اعلام کرد : برگزاری چند برنامه ویژه دیگر در دستور کار قرار دارد و امسال با فروکش کردن کرونا علاوه بر جشن موسیقی یک فستیوال برگزار می شود.

وی در خصوص گسترده تر شدن فعالیت های خانه موسیقی و حمایت از هنرمندان شهرستانی گفت :در اواخر سال گذشته هیئت مدیره جدید خانه موسیقی انتخاب شدند و برنامه های خوب حمایتی و اجرایی و اعتلایی تدوین شده که فستیوال موسیقی و  اکسپوی موسیقی از جمله آنهاست که در این برنامه ها بسته های حمایتی از هنرمندان هم در نظر گرفته شده است.

عاطفی همچنین با مژده برگزاری کنسرت های اقتصادی برای همه مردم عنوان کرد : این روزها با توجه به بالا رفتن قیمت بلیط کنسرت ها تا ۳۰۰ و حتی ۷۰۰ هزار تومان  که البته حق برگزار کنندگان نیز افزایش قیمت بوده شاهد  حذف موسیقی به عنوان یک کالای فرهنگی از سبد خانواده های با در آمد متوسط هستیم  که خانه موسیقی برنامه ریزی کرده  تا به زودی کنسرت هایی با قیمت های مناسب و قابل بهره برای همه مردم برگزار شود .

کد خبر 1191446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha