جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج کارگری مازندران با حضور۴۰۰ورزشکار برگزار شد

حسینیان گفت: نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج کارگری مازندران با حضور۴۰۰ورزشکار و به یاد شهید «نوروز علی یزدانخواه» در شهرستان بابل برگزار شد.

«سیدجواد حسینیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، بابیان اینکه در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و ایجاد انگیزه و امید بین قشر زحمت کش کارگری، سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا اقدامات موثر و منسجمی را طرح ریزی کرده یکی از این اقدامات برگزاری اولین جشنواره فرهنگی ورزشی است، اظهار کرد: این جشواره در چهار رشته تنیس روی میز، دومیدانی، کشتی و بازی های بومی محلی در بابل برگزار شد.

 

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا با بیان اینکه ۴۰۰ورزشکار از قشر کارگری در این جشنواره شرکت کردند، افزود: استقابل خوبی کارگران بسیجی سطح استان از این جشنواره بعمل آوردند.

 

وی با بیان اینکه اولین جشنواره فرهنگي ورزشي کارگران استان مازندران با محوریت گرامیداشت شهید «نوروز علی یزدانخواه» شهید شاخص جامعه کارگری کشور برگزار شد، گفت: این جشنواره به همت سازمان بسیج کارگري و کارخانجات سپاه کربلا در راستای تکریم از جامعه بزرگ و پر تلاش کارگري و نیز ایجاد نشاط و امید در بین زحمتکشان عرصه تولید و اشتغال برگزار شد.

کد خبر 1191464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha