اولین دوره آموزشی خدام خواهر سراسر کشور در مشهد برگزار می شود

حجت الاسلام نوروزپور گفت: برای اولین بار دوره آموزشی خدام خواهر بقاع متبرکه سراسر کشور در مشهد با حضور ۲۵۰ خادم برگزار شد.

حجت الاسلام «محمد نوروزپور» در حاشیه برگزاری مراسم دوره آموزشی خادمان خواهر بقاع متبرکه کشور در گفتگو با خبرگزاری شبستان از مشهد، بیان کرد: سازمان اوقاف هر ساله دوره های آموزشی برای هیئت امنا و خدام بقاع متبرکه  در مشهد، استانها و شهرستان ها برگزار می کند تا خادمین و هیئت امنا با ماموریت های جدید حوزه بقاع متبرکه آشنا شوند.

 

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: سازمان اوقاف نخبگان و نمایندگان هیئت امنا و خدام را هر سال در قالب چندین گروه به مشهد می آورد تا علاوه بر زیارت و استفاده از فضای معنوی حرم امام هشتم، یک تشویق نیز برای آنها باشد.

 

وی با بیان اینکه برای خادمین و هیئت امنا، برنامه های آموزشی در کنار زیارت در نظر گرفته شده است؛ افزود: در این دوره ۲۵۰ خادم خواهر بقاع متبرکه سراسر کشور به مشهد مشرف شدند که برای اولین بار خدام خواهر بقاع متبرکه به مشهد مشرف شدند و این ادامه پیدا می کند.

 

حجت الاسلام نوروزپور بیان کرد: در این سه روز که خادمین خواهر در مشهد حضور دارند از دوره های آموزشی در حوزه خدمات زائربن و سبک زندگی اسلامی توسط اساتید مجرب، بهره مند خواهند شد تا این خادمان علاوه بر زیارت از برنامه های جنبی و آموزشی بهره مند شوند.

کد خبر 1191501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha