دلیل عقب ماندگی خرمشهر عدم اجرای درست قانون از سوی برخی سازمان‌ها و ارگان‌هاست

حجت‌الاسلام بحرانی دلیل عقب ماندگی شهرستان خرمشهر را عدم اجرای درست قانون از سوی برخی سازمان‌ها و ارگان‌ها دانست و گفت: متاسفانه برخی از این سازمان ها زیر بار قانون نمی‌روند که نمایندگان آبادان و خرمشهر و خوزستان باید در مجلس این مهم را دنبال کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام عبدالله بحرانی» ظهر امروز (جمعه ۱۰ تیر) در آئین عبادی سیاسی خطبه های این هفته نماز جمعه خرمشهر که در مصلای مسجد جامع این شهر برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت زهرا(س)، اظهار کرد: باید فرهنگ ازدواج آسان را در جامعه نهادینه کنیم.

 

خطیب نماز جمعه خرمشهر در بخش دیگری از سخنان خود دوگانگی حاکمیتی در منطقه آزاد اروند را عامل بروز مشکلات فراوان برای مردم شهرهای آبادان و خرمشهر خواند و افزود: به دلیل دوگانگی حاکمیتی قوانین به درستی در این دو شهرستان اعمال نمی‌شود.

 

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی به ویژه پس از پایان جنگ تحمیلی به خرمشهر توجه ویژه‌ای داشته است تصریح کرد: اگر هنوز مشکلات برطرف نشده‌اند به خاطر این است که منافع شخصی از سوی افرادی بر منافع عامه ترجیح داده شده است.

 

حجت الاسلام بحرانی عنوان کرد: اعتبارات کلانی از ابتدای بازسازی تاکنون توسط دولت های مختلف برای خرمشهر اختصاص داده شده اما چرا وضعیت شهر باید این گونه باشد؟

 

وی دلیل عقب ماندگی این شهرستان را عدم اجرای درست قانون از سوی برخی سازمان ها و ارگان ها دانست و اضافه کرد: متاسفانه برخی از ارگان ها و سازمان ها زیر بار قانون نمی‌روند و در این مورد باید نمایندگان آبادان و خرمشهر و خوزستان در مجلس شورای اسلامی این مهم را دنبال کنند.

 

امام جمعه موقت خرمشهر یاد آور شد: کسی که مسئولیت دارد باید بیشتر مراقب نفس اماره باشد و می بایست تقوای خدا پیشه کند.

 

کد خبر 1191615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha