معینه های کاروان ها بانوان زائر را درمسايل شرعي راهنمايي كنند

جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از معینه های کاروان ها خواست تا بصورت جدی بانوان زائررا راهنمایی كنند و پاسخگوی مسائل شرعی آنها باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام و المسلمین سید حسین رکن الدینی در دومین بازدید خود از هتل محل اقامت زائران ایرانی در مکه مکرمه، ظهر روز جمعه (10 تیرماه ) با حضور در هتل « میدان » مکه با زائران گفت و گو کرد و ضمن بررسی مسائل و مشکلات آنها، دستور به پیگیری و حل آنها داد. 
جانشین نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت در این بازدید با تعدادی از معینه های کاروان های مستقر در این هتل گفت و گو کرد و از آنها خواست تا باتوجه به نزدیک شدن به مناسک حج بصورت جدی بانوان زائر را راهنمایی كنند و پاسخگوی مسائل شرعی آنها باشند تا بدون استرس و با خاطری آسوده مناسک حج را انجام دهند و حج خاطره انگیزي برای بانوان زائرایراني رقم بخورد. 
وی در ابتدای ورود به هتل از مرکز پزشکی میدان که یکی از سه مرکز فعال برای حجاج ایرانی در مکه مکرمه است بازدید کرد و در گفت و گو با کادراین مرکز ضمن تقدیر از تلاش آنها ، کادر پزشکی را به خوشرویی با زائران مراجعه کننده توصیه کرد. 
حجت الاسلام والمسلمین رکن الدینی همچنین با حضور در رستوران این هتل با شماری از زائران که درحال غذا خوردن بودند صمیمانه به گفت و گو نشست و از میزان رضایتمندی آنها درباره کیفیت غذا و خدمات ارائه شده سوال کرد كه آنها ابراز رضایت داشتند. 
در جریان این بازدید دو نفر از زائران در خصوص برنامه هاي مذهبي و روحانی کاروان خود نكاتي را عنوان كردند که جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت به اين موضوع رسیدگی مي شود. 
هتل میدان مکه با ظرفیت 2500 نفرپذیرای 19 کاروان از 6 استان کشورمان است.

کد خبر 1191770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha