آغاز چهل و یکمین پروژه «عباس آباد ۱۴۰۶» با صدور مجوز یک مجموعه فرهنگی ورزشی

معاون اجرایی شورایاری محله عباس آباد آران و بیدگل از صدور مجوز تاسیس مجموعه فرهنگی ورزشی «ضامن آهو» در راستای پروژه «عباس آباد ۱۴۰۶» در این محله خبر داد.

اصغر نجاتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: شورایاری محله عباس آباد شهرستان آران و بیدگل مجوز تاسیس و فعالیت مجموعه فرهنگی ورزشی «ضامن آهو» را دریافت کرد.

 

معاون اجرایی شورایاری محله عباس آباد آران و بیدگل افزود: این مجوز با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان آران و بیدگل و پیگیری های این نهاد مردمی در چهارم تیرماه ۱۴۰۱ از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان صادر شده است.

 

نجاتی ادامه داد: پروانه بهره برداری مجموعه فرهنگی ورزشی «ضامن آهو»در اجرای قانون تاسیس باشگاه ورزشی و ورزشگاه توسط مردم با نظارت دولت مصوب ۱۳۶۹/۱۰/۱۸و همچنین آیین نامه اجرایی آن با عنایت به مصوبه شماره ۸ مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۵  کمیسیون فرعی ماده 5 آیین نامه اجرایی فوق الذکر اداره کل ورزش جوانان استان اصفهان به شماره مجوز ۳۸۷۴۱۱۱۱۱۱۱۱۱۰۱۸ صادر شده است.

 

معاون اجرایی شورایاری محله عباس آباد آران و بیدگل در ادامه تصریح کرد: شورایاری محله عباس آباد در راستای ریل گذاری امورات محله گام های مهمی را برداشته است که یکی از آن ها ایجاد زیرساخت های ورزشی است که تاسیس این باشگاه می تواند افق آینده ورزش عباس آباد را ترسیم کند.

 

اصغر نجاتی گفت: با صدور این مجوز «مجموعه چمن مصنوعی حاج محمود خوروش» تحت مدیریت این مجموعه و زیر نظر شورایاری و مدیریت محله عباس آباد به صورت رسمی فعالیت خواهد کرد.

 

محله عباس آباد شهرستان آران و بیدگل به عنوان نخستین و تنها محله ای است که پروژه شورایاری و مدیریت محله را در سطح استان اصفهان با همکاری شهرداری ناحیه یک کلید زده است و قرار است طی پروژه «عباس آباد ۱۴۰۶ » در طول ۱۰ سال، بیش از ۱۰۰ پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی، سلامت و مبلمان شهری را از طریق شورایاری، خیرین و مشارکت مردم محله عباس آباد در محله عباس آباد اجرا کند و پروژه دریافت مجوز مجموعه فرهنگی و ورزشی ضمن آهو ، چهل و یکمین پروژه طرح عباس آباد ۱۴۰۶ است که با موفقیت انجام شد.

کد خبر 1191887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha