آمادگی دبیرخانه استانی جشنواره عمار برای نمایش چهار فیلم در مساجد و مناطق فاقد سینما

دبیرخانه استانی جشنواره مردمی عمار، امکان نمایش تعدادی از فیلم های این جشنواره را برای مناطق فاقد سینما در استان در اولویت قرار داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ دبیرخانه استانی جشنواره مردمی عمار، امکان نمایش تعدادی از فیلم های این جشنواره را برای مناطق فاقد سینما در استان در اولویت قرار داد.

 

به گفته ایمان یونسی، دبیر این جشنواره در استان؛ با توجه به شرایط دشوار نمایش این فیلم ها در شهر کرمان، همچنین امکان نمایش آن در مساجد، سالن های آمفی تئاتر و مجموعه های متقاضی وجود دارد.

 

فیلم های هناس، موقعیت مهدی، منصور و بدون قرار قبلی چهار فیلمی است که در حال حاضر به دو صورت قابل نمایش است؛ نخست، مساجدی که ویدئو پروژکتور و حداقل 50 نفر تماشاچی برای نمایش فیلم ها دارند، می توانند با مجموع پرداخت 500 هزار تومان این فیلم ها را ببینند و در صورتی که تعداد نفرات برای نمایش فیلم از 50 نفر بیشتر شد به ازای هر نفر مبلغ  10 هزار تومان باید پرداخت شود.

 

علاوه بر این، چنانچه مدیریت و وسایل نمایش برعهده گروه اعزامی باشد، هزینه ها متفاوت است ضمن اینکه مجموعه می تواند بلیط فروشی انجام دهد و هزینه بلیط را از مخاطب اخذ کند یا به صورت نیم بها بخشی را مسجد و بخشی توسط مخاطب پرداخت شود.

 

بر اساس این گزارش، شماره تلفن  09132995298 آماده پاسخ به متقاضیان است.

کد خبر 1191893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha