۴۳ سال از مقاومت ملت ایران در برابر استکبار می‌گذرد / آمریکایی‌ها در هیچ جنایتی علیه ملت ایران کوتاهی نکرده است

حجت الاسلام طیبی فر گفت: ۴۳ سال از مقاومت ملت ایران در برابر استکبار می گذرد و همچنان جهاد برای مقابله با این شرارت ها ادامه دارد و کسانی که از آنها حمایت می کنند بدانند که در جنایت های آمریکا شریک هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «حسین طیبی فر» امروز (11 تیرماه) در آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: جنایت های آمریکا علیه ملت ایران معنای حضور بشر حمایتی آنها را مشخص کرد و در همین تیرماه شاهد هستیم که ترور مقام معظم رهبری که منجر به جانبازی ایشان شد، انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یارانشان، تروی رئیس زندان اوین، ترور شهید آیت الله صدوقی و موشک باران هواپیمایی جمهوری اسلامی و شهادت 290 نفر از مردم بیگاه فقط بخشی از جنایت های آمریکا علیه ملت ایران است که به صورت مستقیم و یا با همدستی منافقیت صورت گرفت.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: جنایت های رژیم بعث در بمباران شیمیایی مردم سردشت نیز از دیگر نمونه های حقوق بشر آمریکایی است که مردم منطقه همچنان با آثار این بمباران دست و پنجه نرم می کنند.

 

وی اعلام داشت: آمریکایی ها هیچگاه در هیچ جنایتی علیه ملت ایران کوتاهی نکرده و حتی اگر امروز این اقتدار و امنیت نبود قطعا ذات پلید خود را علیه ملت ایران به کار می بست.

 

حجت الاسلام طیبی فر افزود: متاسفانه برخی از افراد سبک زندگی خود را با بیگانگان تنظیم کرده اند و وزن انسانی خود را به راحتی فروخته اند و جایگاه انسانی خود را تنزل داده اند.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: در زمانی که همه برای از بین بردن برداری در آمریکا تلاش می کردند بزرگترین مشکل آنها این بود که به انسان ها بفمانند که برده نیستند و امروز در کشور نیز با همین مشکل مواجه هستیم که خیلی ها می خواهد برده فکری بیگانگان باشند اما ندای وحیانی مقام معظم رهبری را نشوند.

 

حجت الاسلام طیبی فر یادآور شد: 43 سال از مقاومت ملت ایران در برابر استکبار می گذرد و همچنان جهاد برای مقابله با این شرارت ها ادامه دارد و کسانی که از آنها حمایت می کنند بدانند که در جنایت های آمریکا شریک هستند.

کد خبر 1191973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha