رزمایش رسانه ای حریم فاطمی در گیلان برگزار می شود

پرسا از برگزاری رزمایش رسانه ای حریم فاطمی در گیلان خبر داد و گفت: در این رزمایش همه رسانه های فعال گزارش ها و خبرهای ویژه ای انعکاس خواهند داد.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «معصومه پرسا »  امروز ( شنبه، ۱۱ تیر ) در کارگروه حجاب و عفاف در سالن الغدیر استانداری گیلان اظهار کرد: حجاب و عفاف زینت زن است.

 



رئیس سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه حجاب فقط برای بانوان در جامعه تعریف نشده است گفت: برادران نیز بایستی به نوعی در رفتار و گفتار و لباس حجاب اسلامی را رعایت کنند.

 



پرسا اذعان کرد: حجاب یک تصمیم فردی است ولی منشا و اثر اجتماعی دارد.

 


وی با اشاره به اینکه بد حجابی، فساد ، آسیب ها و اختلال هایی در جامعه ایجاد می کند افزود: در این بخش همه دستگاه‌های مربوطه بایستی ورود کنند تا این معضل اجتماعی رفع شود.

 



رئیس سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان خاطر نشان کرد: با حجاب و عفاف، بنیان خانواده مستحکم تر خواهد شد.

 


پرسا به هفته عفاف و حجاب اشاره و تصریح کرد: تجلیل از باتوان محجبه نخبه، تجلیل از بانوان شاخص استانی و تهیه مستندهای کوتاه در قالب عکس و فیلم و برپایی همایش دختران محجبه از دیگر بر نامه هایی است که در این هفته توسط دستگاهای مربوطه بر گزار می شود.

 



وی از برگزاری رزمایش رسانه ای حریم فاطمی در گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: در این رزمایش همه رسانه های فعال گزارش ها و خبرهای ویژه ای در این هفته انعکاس خواهند داد.‌

کد خبر 1192002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha