دبیرخانه دائمی جشنواره رسانه ای حریم رسالت در گیلان دایر شود

یعقوب نژاد با بیان اینکه رسانه ها نقش ارزنده‌ای در فرهنگ سازی جامعه دارند گفت: جشنواره ملی رسانه ای حریم رسالت برای نخستین بار در گیلان اجرا شد که در ابن راستا باید راه اندازی دبیرخانه دائمی این جشنواره در گیلان مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «زهرا یعقوب نژاد» امروز ( شنبه، ۱۱ تیر ) در کارگروه حجاب و عفاف در سالن الغدیر استانداری گیلان اظهار کرد: بدحجابی امروز زمینه دیگر آسیب های جدی اجتماعی را فراهم می کند.

 



مدیر کل امور خانواده و بانوان استانداری گیلان با بیان اینکه همه دستگاه های اجرایی مربوطه جهت فرهنگ سازی حجاب و عفاف بایستی همکاری لازم را داشته باشند گفت: برنامه های که مصوب و اجرایی می شود بایستی در کف جامعه قابل مشاهده باشد.

 



یعقوب نژاد با بیان اینکه خبرنگاران و رسانه ها نقش ارزنده ای در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف دارند اذعان کرد: برای نخستین بار جشنواره ملی رسانه ای حریم رسالت به همت بسیج رسانه سپاه قدس گیلان اجرایی شده است.

 



وی افزود: هفت استان از سراسر کشور در این جشنواره شرکت کرده و پایان تیر ماه از نفرات برگزیده با حضور مسئولان ارشد استانی و کشوری تجلیل خواهد شد.

 



مدیر کل امور خانواده و بانوان استانداری گیلان تصریح کرد: از مسئولان ذی ربط خواستارم تا دبیرخانه دائمی جشنواره رسانه ای ملی حریم رسالت را در گیلان راه اندازی کنند.‌

کد خبر 1192030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha